تلخی‌ها و شیرینی‌های سال 96 از زبان امام جمعه زاهدان
کد خبر: 3700647
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۰

تلخی‌ها و شیرینی‌های سال 96 از زبان امام جمعه زاهدان

گروه اجتماعی- امام جمعه زاهدان گفت: شکست داعش، حضور حماسی مردم در انتخابات و همچنین راهپیمایی 22 بهمن از وقایع شیرین و متأسفانه زلزله کرمانشاه، غرق شدن کشتی سانچی و سقوط هواپیما از حوادث تلخ امسال بود.

آیت‌الله عباسعلی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، در گفت‌وگو با ایکنا از سیستان ‌و بلوچستان، گفت: سال 96 دارای وقایع خوب و بد بسیاری بود که خوب است این روزها، تلخی‌ها و شیرینی‌های آن را ورق بزنیم.
وی ادامه داد: حضور باشکوه و حماسی مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا یکی از وقایع ماندگار امسال بود؛ این حضور به‌اندازه‌ای بود که بالاترین رقم مشارکت در دنیا را رقم زد و دهان رسانه‌های معاند را بست.
امام جمعه زاهدان بیان کرد: یکی از مهم‌ترین موفقیت‌ها، شکست داعش به دست سرداران سپاه، مدافعان حرم و رزمندگان رشید اسلام و خنثی شدن توطئه‌ای بود که توسط مثلث شوم امریکا، رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها طراحی شده بود.
وی افزود: نابودی جنگنده اف16 اسرائیل توسط ارتش سوریه، غلبه موشکی کشور یمن بر آل سعود و کوتاه شدن دست بیگانگان و سلطه‌گران از دیگر وقایع شیرین دنیای اسلام در سال جاری است.
آیت‌الله سلیمانی اظهار کرد: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی 22 بهمن امسال که به تعبیر رهبر معظم انقلاب «این حضور و حماسه یک معجزه بود» و همچنین سرکوب کردن توطئه‌های دی ماه امسال که بار دیگر دشمنان را ناکام گذاشت، از جمله وقایعی بود که در حافظه ملت ایران خواهد ماند.
وی در ادامه به وقایع تلخ امسال اشاره کرد و افزود: امسال متأسفانه با وقایع تلخی نیز همراه بود که قلب ملت ایران را به درد آورد، از جمله زلزله کرمانشاه، ریزش معدن، حادثه غرق شدن کشتی نفتکش در آب‌های چین و سقوط هواپیمای مسافربری در اصفهان که خداوند روح این عزیزان را قرین رحمت کند.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: از جمله تلخی‌های امسال، وجود مشکلات اشتغال، وضعیت نامناسب معیشتی و محقق نشدن اهداف اقتصاد مقاومتی بود که امیدواریم در سال آینده با همت مسئولان این تلخی‌ها برداشته شود.

انتهای پیام

captcha