کمک 2.5 میلیارد تومانی البرزی‌ها به محرومان
کد خبر: 3700705
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۴

کمک 2.5 میلیارد تومانی البرزی‌ها به محرومان

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) البرزگفت: درآستانه سال نو مردم نیکوکار و دانش‌آموزان یک هزارو 500 مدرسه این استان با شرکت در پویش «جوانه لبخند بکاریم» 2.5 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند.

محمد محمدی‌فرد در گفت وگو با ایکنا از البرز اظهارکرد: در جشن نیکوکاری سال 96 مبالغ جمع‌آوری شده از حدود 200 هزار پاکت ویژه احسان و نیکوکاری که بین دانش‌آموزان توزیع‌شده بود با تشخیص و نظر مدیران مدارس، قبل از آغاز سال نو به خانواده‌های نیازمند دارای محصل پرداخت شد.
وی با اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای 16، 17 و 18 اسفندماه به ترتیب در مدارس، پایگاه‌های شهری و مصلی‌های نمازجمعه، افزود: مردم نیکوکار و دانش‌آموزان 1500 مدرسه استان البرز در جشن نیکوکاری با شرکت در پویش «جوانه لبخند بکاریم» در آستانه سال نو با کمک 2.5میلیارد تومانی نیازمندان را یاری کردند.
محمدی‌فرد بابیان اینکه بیش ازیکصد پایگاه شهری برای دریافت کمک‌های نقد و کالا در خدمت مردم نوعدوست قرار گرفت، گفت: میزان کمک‌های امسال مردم استان البرز در آیین ملی جشن نیکوکاری در مقایسه با کمک یک میلیارد تومانی سال 95 رشد 2.5 برابری داشت.
مدیرکل کمیته امداد البرز با اعلام اینکه 65 درصد از هزینه ارائه خدمات فرهنگی به دانش‌آموزان و دانشجویان تحت حمایت کمیته امداد البرز از محل کمک‌های خیران تأمین می شود افزود: در استان البرز بیش ازچهارهزار و 400 دانش‌آموز و حدود 650 دانشجو و طلبه تحت حمایت کمیته امداد از خدمات فرهنگی و آموزشی این نهاد، بهره‌مند هستند.
این مسئول یادآور شد: مردم و خیران برای پرداخت صدقه و شرکت در امور نیکوکاری مانند جشن نیکوکاری می‌توانند از شماره تلفن ثابت 3557 و تلفن همراه 0263557 همچنین شماره‌گیری #026*8877* استفاده کنند و از مزیت‌های این روش که شامل امنیت، سرعت، دقت و آسان بودن است، بهره‌مند شوند.
انتهای پیام./

captcha