مراکز اقامتی فرهنگیان البرز؛ آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی
کد خبر: 3700710
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

مراکز اقامتی فرهنگیان البرز؛ آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی

گروه اجتماعی- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش البرز گفت: 6 خانه معلم و 160 کلاس درس از نوع ویژه آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی در این استان شد.

مراد مالمیر در گفت وگو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: رویکرد این مراکز اقامتی تکریم هرچه بیشتر فرهنگیان و خانواده‌هایشان در سفر های نوروزی است.
وی با اشاره به اینکه هر ساله اسکان فرهنگیان در پیک‌های مسافرتی به ویژه نوروز در قالب یک طرح ملی مطرح است، افزود: ستاد اسکان فرهنگیان البرز نوروز گذشته موفق به کسب رتبه برتر کشوری در اسکان مسافران شد.
مالمیر یادآور شد: مشارکت در خدمات طرح ستاد اسکان فرهنگیان اجباری نیست اما نیروهایی که امکان حضور در ایام تعطیلات را دارند در این برنامه تکریمی - خدماتی به کار گرفته شده‌اند.
این مسئول تصریح کرد: در حوزه شهری کرج دو پایگاه اسکان واقع در خانه معلم قلم آموزش و پرورش ناحیه یک کرج و خانه معلم ایرانمهر آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج پیش بینی شده است تا مسافران نوروزی از این پایگاه‌ها به محل‌های اسکان معرفی شوند.
وی اضافه کرد: 160 کلاس از نوع ویژه و الف نیز برای اسکان فرهنگیان در البرز سازماندهی شده است.
مالمیر با بیان اینکه نام‌نویسی اینترنتی اسکان نوروزی فرهنگیان از چهارم اسفند در البرز آغاز و تا بیستم اسفند 96 ادامه داشت، خاطرنشان کرد: پذیرش حضوری مهمانان نوروزی نیز از 28 اسفند ماه در مراکز اسکان فرهنگیان این استان انجام می‌شود.
وی تاکید کرد: بنرهای بزرگ و پوستر برای اطلاع و هدایت مسافران در ورودی‌های استان به ویژه در کرج نصب شده است.
انتهای پیام./

captcha