تكذیب شایعه استعفای آیت‌الله ایمانی + متن نامه رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس
کد خبر: 3700747
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹

تكذیب شایعه استعفای آیت‌الله ایمانی + متن نامه رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس

گروه اجتماعی ـ در پی انتشار شایعه استعفای آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین سلمان‌زاده نامه‌ای را منتشر كرد كه در اختیار ایكنا قرار گرفت.

به گزارش ایكنا از فارس، در پی انتشار شایعه استعفای آیت‌الله ایمانی، نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در یكی از كانال‌های تلگرامی، حجت‌الاسلام یوسف سلمان‌زاده، رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در این استان‌ نامه‌ای را منتشر كرد كه رونوشتی از این نامه در اختیار خبرگزاری ایكنا قرار گرفت.
در این نامه آمده است:
مدیر مسئول محترم کانال تلگرامی رسانه مکتوبات
سلام علیکم
با احترام، عطف به مطلب کذب و بدون سند منتشر شده در آن کانال تلگرامی در روز شنبه مورخه 1396/12/26 در خصوص استعفای حضرت آیت‌الله ایمانی دامت برکاته نماینده محترم مقام معظم رهبری در استان فارس و امام جمعه شیراز و نماینده مردم شریف فارس در مجلس خبرگان رهبری و همچنین شکایت معظم‌له از جنبش عدالت‌خواه، به استحضار می‌رساند که ایشان کماکان به فعالیت‌های خود در همه زمینه‌های محوله و امور جاریه و مسئولیت‌های داده شده ادامه می‌دهند و مطلب فوق کذب و فاقد وجاهت قانونی و نهاد آن را تکذیب می‌نماید.
در خصوص مطلبِ شکایت مطرح شده در کانال تلگرامی نیز به اطلاع می‌رساند که این نهاد، طی مکاتب‌هایی که با ریاست محترم دادگاهِ منعقدة آن جنبش عدالتخواه انجام نموده است، صریحاً این مسئله در حضور ریاست محترم دادگاه و وکلای مدافع افرادِ جنبش مذکور و همچنین متهمین پرونده تکذیب شد و عنوان گردید که نه فقط حضرت آیت‌الله ایمانی حفظه‌الله تعالی، بلکه این نهاد نیز هیچگونه شکایتی از این افراد و جنبش مزبور نداشته و نخواهند داشت که مراتب به‌طور رسمی ابلاغ و در پرونده مذکور (در حضور متهمین پرونده و وکلای مدافع آنان ) نیز ثبت گردید.
با توجه به اینکه عنوان نمودن این مطالب سراسر کذب و غیر مستند و اشاعه آن در سطح وسیع می‌تواند از مصادیق تشویش اذهان عمومی تلقی شود، لذا مقتضی است وفق مقررات نسبت به اعلام تکذیب آن و حذف مطلب از روی کانال دستورات لازم اقدام نمائید. در غیر این صورت وفق قانون مطبوعات اقدام لازم بعمل خواهد آمد.
یوسف سلمان‌زاده
مسئول نهاد

تكذیب شایعه استعفای آیت‌الله ایمانی + متن نامه رئیس نهاد نماینده ولی فقیه در فارس

captcha