اجرای برنامه‌های متنوع در هفته «هنر انقلاب اسلامی» یزد
کد خبر: 3700748
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱

اجرای برنامه‌های متنوع در هفته «هنر انقلاب اسلامی» یزد

گروه هنر- رییس حوزه هنری یزد گفت: «هفته هنر انقلاب اسلامی» فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر است.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدصادق کوچک‌زاده، رئیس حوزه هنری یزد صبح امروز در نشست هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت «هفته هنر انقلاب اسلامی» در یزد بر لزوم تولید و اجرای برنامه‌های خلاقانه، شاد، بانشاط، امیدآفرین و هدفمند در هفته هنر انقلاب تأکید کرد و این هفته را فرصتی مناسب برای تبیین دستاوردها و ارزش‌های انقلاب اسلامی با زبان هنر دانست.

کوچک‌زاده با بیان این که برنامه‌های هفته هنر انقلاب باید با حضور پرشور و پررنگ مردم، هنرمندان، هنردوستان و اصحاب رسانه برگزار شود، افزود: باید بیش از پیش از این ظرفیت عظیم به ویژه قدرت هنر و رسانه در اجرا و انعکاس برنامه‌ها و تبیین و ترویج هنر متعهد و انقلابی استفاده کنیم.

وی ادامه داد: حوزه هنری استان به مناسبت گرامی‌داشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم سید مرتضی آوینی، برنامه‌های متعدد و متنوعی را تدارک دیده که با حضور گسترده هنرمندان و قشرهای مختلف مردم در هفته هنر انقلاب اسلامی اجرا خواهد شد.

در این نشست مسئولان واحد هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، آفرینش‌های ادبی، هنرهای تصویری، فرهنگ و مطالعات پایداری، آموزش و پژوهش و روابط عمومی گزارشی از پیشبرد برنامه‌های واحد خود در هفته هنر انقلاب را بیان کردند.

یادآور می شود «هفته هنر انقلاب اسلامی» هم‌زمان با سالگرد شهادت سید شهیدان اهل قلم، سید مرتضی آوینی از 20 لغایت 27 فروردین‌ماه 97 در سراسر کشور برگزار می‌شود.

انتهای پیام

captcha