مروری بر نحوه ایجاد موسسه قرآن و عترت وایقان
کد خبر: 3700749
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
در فصلنامه پیام شبستر می‌خوانید؛

مروری بر نحوه ایجاد موسسه قرآن و عترت وایقان

گروه ادب ــ در فصلنامه فرهنگی اقتصادی پیام شبستر با یادی از زنده‌یاد عصمت هاشمی،‌ مطالبی درباره نحوه ایجاد موسسه قرآن و عترت وایقان و میزان حفاظی که در این موسسه تربیت شده‌اند منتشر شده است.

فردا/// مروری بر نحوه ایجاد موسسه قرآن و عترت وایقان

به گزارش ایکنا؛ فصلنامه فرهنگی اقتصادی پیام شبستر منتشر شد. دیپلماسی مشروع،‌ خاورمیانه پس از داعش، نگاهی آماری به سرفصل‌های مجله پیام شبستر، قسمت دوم مطلب علامه شبستری و جنگ چالدران با اقتباس از کتاب شاه جنگ ایرانیان در چالدران و یونان، وایقان‌شناسی و آشنایی با مراکز آموزشی و فرهنگی وایقان از جمله مطالب این شماره است.

پیشینه آموزش قرآن در وایقان،‌ شکل‌گیری و ثبت موسسه فرهنگی قرآن و عترت وایقان،‌ زنده‌یاد عصمت هاشمی،‌ املاک و فضای آموزشی و فرهنگی،‌ فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی این موسسه قرآنی،‌ حافظان، فعالیت‌های مذهبی، ورزشی و فرهنگی،‌ امور اداری و مالی،‌ مدرسه انصار عترت،‌ کتابخانه حضرت آیت‌الله حاج شیخ غلامحسین عبد خدایی وایقان از جمله مطالبی است که در بخش وایقان شناسی منتشر شده است.

آشنایی با مفاخر علمی و فرهنگی وایقان ازجمله میرمحمود ساعی و بنیانگذار ساختمان‌سازی نوین در ایران از جمله دیگر مطالبی است که در این نشریه مشاهده می‌شود.

انتهای پیام

captcha