«نسیم محبت» شیراز به میزبانی زائران نوروزی می‌رود
کد خبر: 3700750
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳

«نسیم محبت» شیراز به میزبانی زائران نوروزی می‌رود

گروه اجتماعی ـ فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز از اجرای طرح «نسیم محبت» از یکم تا 12 فروردین 97 در این كلان‌شهر خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، موسی زارعی، فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز امروز، 26 اسفندماه گفت: قرارگاه امربه معروف و نهی از منکر سپاه ناحیه ثارالله(ع) با برپایی نمایشگاه «نسیم محبت» از یکم تا 12 فروردین با ایجاد غرفه‌های مشاوره کودک، چند رسانه‌ای، عفاف و حجاب و غرفه‌های کتاب در بوستان جنت برگزار می‌شود.
وی افزود: طرح نسیم محبت در راستای احیای فریضه الهی معروفات و تذکر لسانی با رویکردی اخلاق مدارانه، توسط شبکه رضویون امر به معروف ونهی منکر ناحیه ثارالله(ع) در مراکزتجاری، تفریحی و بوستان‌های غرب شیراز اجرا می‌شود.
فرمانده سپاه ناحیه ثارالله(ع) شیراز همچنین از برپایی نمایشگاه اقتصاد مقاومتی با عرضه و فروش محصولات غذایی و صنایع دستی در ایام نوروز از 27اسفند تا هفته اول نوروز با تخفیف ویژه در پارک فخرآباد شیراز خبر داد.
زارعی ادامه داد: تولیدکنندگان و کارآفرینانی که با حمایت بسیج سازندگی ناحیه ثارالله(ع) تسهیلات اقتصاد مقاومتی در راستای ایجاد عرصه‌های زودبازده اشتغالزایی گام برداشته‌اند در قالب 18 غرفه تولیدات و محصولات خود را عرضه می‌كنند.
انتهای پیام

captcha