لزوم توجه بیشتر به اجرای سند جامع طرح سلامت
کد خبر: 3700754
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۵

لزوم توجه بیشتر به اجرای سند جامع طرح سلامت

گروه اجتماعی - استاندار لرستان ضمن تأکید بر این‌که حرکت برمبنای برنامه‌ریزی در تمامی حوزه‌ها اثر کار را بیشتر می‌کند، گفت: بعداز یک سال هنوز سند جامع سلامت اجرا نشده و در دست اقدام است که نشان می‌دهد باید تلاش‌های بیشتری در این زمینه انجام داد تا بتوانیم آن را تا اردیبهشت 97 اجرا کنیم.

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، امروز، شنبه، 26 اسفندماه، در جلسه شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، ضمن تأکید بر این‌که حرکت برمبنای برنامه‌ریزی در تمامی حوزه‌ها اثر کار را بیشتر می‌کند، گفت: بعداز یک سال هنوز سند جامع سلامت اجرا نشده و در دست اقدام است که نشان می‌دهد باید تلاش‌های بیشتری در این زمینه انجام داد تا بتوانیم آن را تا اردیبهشت 97 اجرا کنیم.
وی با بیان این‌که در حوزه سموم و تولیدات کشاورزی باید توجه بیشتری صورت گیرد، افزود: امنیت غذایی دربرگیرنده قدرت غذا و سلامت آن است و در حوزه تولید نیز باید مورد توجه قرار گیرد.
خادمی ادامه داد: عرضه محصولاتی با کدهای 16 رقمی که هم‌اکنون در یک جایگاه در مرکز استان است، کار مناسبی است، که درواقع مقدمه‌ای برای ورود محصولات با کد خاص خود در بازار است.
استاندار لرستان با اشاره به تسهیلات حوزه اشتغال فراگیر، بیان کرد: تسهیلاتی که در این زمینه است، اعم‌از اشتغال عشایری و روستایی را، می‌توان کمک به جهش گردشگری و بوم‌گردی روستایی لحاظ کرد و تنها محدود به بخش کشاورزی نکنیم.
وی با اشاره به اجرای طرح کارورزی در استان، عنوان کرد: این امر می‌تواند ظرفیتی درزمینه ایجاد اشتغال جوانان باشد که لازم است اطلاع‌رسانی مناسبی صورت گرفته و این طرح به‌خوبی معرفی شود؛ در این راستا تمام دستگاه‌های اجرایی موظف بوده و در برابر اشتغال استان مسئولیت دارند و باید درزمینهٔ معرفی طرح کارورزی توجه بیشتری شود.

انتهای پیام

captcha