رشته مطالعات اسلامی زنان در مرکز تحقیقات زن و خانواده
کد خبر: 3700764
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۹

رشته مطالعات اسلامی زنان در مرکز تحقیقات زن و خانواده

گروه دانشگاه ــ مرکز تحقیقات زن و خانواده در نظر دارد برای اولین‌بار به صورت مستقل در سال تحصیلی ۱۳۹۷-۱۳۹۸ اقدام به برگزاری سطح سه رشته مطالعات اسلامی زنان کند.

برگزاری رشته مطالعات اسلامی زنان در مرکز تحقیقات زن و خانواده

به گزارش ایکنا؛ سرپرست معاونت ترویج و همکاری‌های علمی و مدیر آموزش مرکز تحقیقات زن و خانواده در همین رابطه گفت: فرصت ثبت‌نام در این رشته تا تاریخ ۲۵ فروردین ۱۳۹۷ تمدید شده است و متقاضیان می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به آدرس www.whc.ir ثبت‌نام کنند.

حجت‌الاسلام والمسلمین نادری افزود: ثبت‌نام به دو صورت اینترنتی و نیز از طریق مدارس انجام خواهد شد.

وی گفت: امکان خرید کارت و ثبت‌نام از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران و همچنین در مدارس علمیه از طریق سامانه پذیرش در­ بازه زمانی تعیین شده- وجود خواهد داشت.

نادری آموزش در محیط پژوهشی، استفاده از ظرفیت اساتید برتر مطالعات جنسیت و خانواده و برگزاری کارگاه‌های مهارتی آموزشی و پژوهشی، اردوهای علمی، میز پژوهشی، نشست‌های علمی، مشاوره‌های تخصصی و نیز اولویت پذیرش در سطح چهار مرکز تحقیقات زن و خانواده را از مزایای این دوره برشمرد.

وی در پایان افزود: فایل (PDF) دفترچه راهنمای پذیرش به همراه جدول زمان‌بندی، فهرست مدارس و رشته محل‌ها، از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز www.whc.ir قابل دریافت است.

انتهای پیام

captcha