لزوم ساماندهی مستمر نمازخانه‌های بین‌راهی
کد خبر: 3700772
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۷

لزوم ساماندهی مستمر نمازخانه‌های بین‌راهی

گروه اجتماعی - دادستان خرم‌آباد تأکید کرد: باید در راستای نمازخانه‌های بین راه و پمپ‌بنزین‌ها کارهای بیشتری انجام شود و ساماندهی آن‌ها به‌صورت مستمر صورت گیرد.

به گزارش ایکنا از لرستان، سعید رازانی، دادستان خرم‌آباد، شنبه، 26 اسفندماه، در جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر، که در سالن جلسات استانداری لرستان برگزار شد، گفت: در ایام نوروز مسافران زیادی وارد لرستان می‌شوند و برای استراحت و یا بازدید از شهر خرم‌آباد اسکان می‌یابند.
وی با بیان این‌که برخی از این مسافران برای صرف غذا از کبابی‌ها استفاده می‌کنند‌ که در این زمینه باید دامپزشکی و مراکز بهداشت با بازدیدهای خود، کیفیت مواد اولیه این رستوران‌ها را کنترل کنند، افزود: در ایام نوروز از این رستوران‌ها به‌صورت سرزده بازدید می‌کنیم.
رازانی به مناسب‌سازی و ساماندهی ورودی شهر خرم‌آباد از طرف الشتر اشاره و عنوان کرد: زنده فروشی گوسفند در این مسیر باید ساماندهی شود و نخاله‌هایی نیز در این منطقه وجود دارد که با پیگیری‌های انجام‌شده کسانی که این نخاله‌ها را ریخته بودند شناسایی و مکلف به جمع‌آوری آن‌ها شدند، همچنین از امروز هر کسی که در این منطقه نخاله بریزد دستور توقیف و اعزام خودروی آن‌ها صادر می‌شود.
دادستان خرم‌آباد با بیان این‌که هنوز آثار تبلیغات انتخابات روی آثار تاریخی مثل پل کشکان و صفوی وجود دارد، تصریح کرد: بسیاری از گردشگران در ایام نوروز از اماکن تاریخی دیدن می‌کنند بنابراین باید در این زمینه اقدام شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین باید در راستای نمازخانه‌های بین راه و پمپ‌بنزین‌ها کارهای بیشتری انجام شود و ساماندهی آن‌ها به‌صورت مستمر صورت گیرد.
رازانی بابیان این‌که در نامه‌ای از طرف شرکت نفت متوجه شدیم که کسانی که اقدام به شارژ کردن کپسول ماشین‌ها می‌کنند غیرمجاز هستند، خاطرنشان کرد: در منطقه کرگانه این موضوع وجود دارد قرار نیست هر سوپرمارکتی کپسول گاز را شارژ کند بنابراین دستگاه‌های مربوطه باید در این زمینه اقدام کنند.
دادستان خرم‌آباد با اشاره بر ضرورت ساماندهی ماشین‌های امداد خودرو، گفت: نرخ ارائه خدمات این ماشین‌ها باید روی شیشه آن‌ها نصب‌ شده و مشخص باشد.

انتهای پیام

captcha