ثبت‌نام مراسم معنوی اعتكاف 97 در مساجد شیراز آغاز شد
کد خبر: 3700797
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹

ثبت‌نام مراسم معنوی اعتكاف 97 در مساجد شیراز آغاز شد

گروه اجتماعی ـ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز از آغاز ثبت‌نام معتکفان و برگزاری آیین عبادی اعتکاف در مساجد شیراز خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام رحیم صفری‌گرائی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ناحیه 3 شیراز امروز، 26 اسفندماه بیان کرد: همزمان با فرارسیدن ایام‌البیض ماه رجب مراسم عبادی و معنوی اعتکاف در مساجد شهر شیراز از روز 13 رجب آغاز می‌شود.
وی افزود: در این راستا ثبت‌نام مراسم معنوی اعتکاف در مساجد شهر شیراز در مسجد وکیل از روز 22 اسفند، حرم مطهر سیدتاج الدین غریب(ع) از 14 اسفند لغایت 10 فروردین و در آستان مقدس امام زاده سیدمحمد(ع) قصردشت نیز از 25 اسفند و امامزاده سید صادق(ع) مهدی آباد نیز از 23 اسفند تا زمان تکمیل ظرفیت انجام می‌شود.
صفری گرائی با بیان اینکه مراسم معنوی اعتکاف از روز 11 تا 13 فروردین‌ماه برگزار می‌شود، افزود: معتکفین باید تا قبل از اذان صبح ۱۳ رجب در مساجد حاضر باشند.
رئیس اداره اوقاف ناحیه 3 شیراز یادآور شد: در این مراسم روحانیان برای پرسش و پاسخ دینی و جوابگویی به ابهامات دینی در مراسم اعتکاف نیز حضور خواهند داشت و معتکفین علاوه بر دعا و نیایش به قرائت آیات قرآن کریم، روزه گرفتن و اعمال ام داوود می‌پردازند.
انتهای پیام

captcha