اهدای 300 جلد کتاب به مناطق کم‌برخوردار
کد خبر: 3700798
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸

اهدای 300 جلد کتاب به مناطق کم‌برخوردار

گروه جامعه ــ کتابخانه تخصصی ‌معتمدنژاد فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، ۳۰۰ جلد کتاب به مناطق کم برخوردار حاشیه شهر تهران اهدا می‌کند.

 

نتیجه تصویری برای اهدای جلد کتاب
به گزارش ایکنا؛ فرهنگسازی برای اهدای کتاب، یکی از بهترین روش‌ها برای ارتقای سطح مطالعه و ترویج فرهنگ کتابخوانی است و باید اهدا کنندگان کتاب را به نحو مقتضی معرفی و تشویق کرد؛ بر همین اساس به تازگی کتابخانه تخصصی معتمدنژاد فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی، ۳۰۰ جلد کتاب به مناطق کم برخوردار حاشیه شهر تهران اهدا کرده است.
 
این کتاب‌ها در موضوعات مختلف به کتابخانه روستای درسون آباد از روستا‌های حاشیه شهر تهران اهدا می‌شود. کتابخانه تخصصی دکتر معتمدنژاد فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی همچنین در سال ۱۳۹۶ خدمات کتابخانه‌ای و برنامه‌هایی در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی اجرا کرده است که ازجمله آن می‌توان به استفاده۴۰ هزار ۱۵۰ تن در سال ۹۶ از قرائت خانه کتابخانه و ۵ هزار کتاب تخصصی و عمومی به امانت داده شده اشاره کرد.

همچنین ۵۰ عنوان برنامه رونمایی کتاب از تازه‌های نشر در جهت ترویج فرهنگ کتابخوانی درسال ۱۳۹۶ توسط کتابخانه تخصصی دکتر معتمدنژاد فرهنگسرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی صورت گرفته است.
انتهای پیام
captcha