دومین جشنواره فرهنگی آوای شقایق در خمینی‌شهر برگزار شد
کد خبر: 3700823
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱

دومین جشنواره فرهنگی آوای شقایق در خمینی‌شهر برگزار شد

گروه فرهنگی- دومین جشنواره فرهنگی آوای شقایق به‌همت سپاه ناحیه خمینی شهر برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایکنا از اصفهان، سرهنگ مشیر صدری، فرمانده سپاه ناحیه خمینی شهر در دومین جشنواره فرهنگی آوای شقایق که باهمکاری فرهنگی سپاه ناحیه خمینی شهر در حسینیه ثارا... این شهر برگزار شد، اظهار کرد: ظرفیت‌های شهرستان خمینی‌شهر کم نیست که یکی از ظرفیت‌های مهم و اثرگذار آن گروه‌های سرود است که نمونه اجرای آن را در برنامه‌های مختلف از جمله در کنگره شهدا شاهد بوده‌ایم.
وی افزود: اجرای سرود دانش آموزان درکنگره شهدا جرقه‌ای است که جشنواره سرود دانش آموزی در شهرستان برگزار شود.
وی با بیان اینکه مرکز آفرینش‌های هنری سپاه استان قول همکاری را با فرهنگی سپاه خمینی شهر داده است، اضافه کرد: این گروه‌ها و مربیان آنها تحت آموزش‌های لازم قرار می‌گیرند و گروه‌هایی که ظرفیت اجرای تلویزیونی داشته باشند از آنها استفاده خواهد شد.
مشیر صدری بیان کرد: گروه‌های سرود شهرستان را می‌توان با تدبیر لازم به جایگاه استانی وکشوری برسانبم و می‌دانیم که با ابزار هنر می‌توان مطالب را انتقال داد و برهمین اساس باید روی این موضوع سرمایه گذاری کرد. گروه‌های سرود باید با مدیریت لازم در مسیر انقلاب اسلامی که خط اصلی ماست حرکت کنند و کیفیت بهتری عرضه شود.
همچنین سرپرست فرمانداری شهرستان خمینی‌شهر نیز گفت: گروه‌های سرود در حقیقت یکی از دست آوردهای انقلاب شناخته شده و با پیروزی انقلاب اسلامی وهشت سال دفاع مقدس، شاهد حضور پررنگ گروه‌های سرود در برنامه‌های مختلف بوده‌ایم.
وی افزود: شهرستان خمینی شهر از ظرفیت‌های هنری زیادی برخوردار است که می‌طلبد دستگاه‌هایی مانند آموزش پرورش، اداره فرهنگ وارشاد اسلامی و سپاه حامی گروه‌های هنری در شهرستان باشند تا با برگزاری این جشنواره‌ها که هدف آن توانمندسازی گروه‌های سرود و بها دادن به کار آنهاست، به جایگاه بالایی در استان و کشور دست پیدا کنیم.

انتهای پیام

captcha