خدمات پزشکی جهادگران دانشگاه علوم پزشکی به بیش از 400 نفر
کد خبر: 3700825
تاریخ انتشار : ۲۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۸
به همت معاونت سازندگی بسیج دانشجویی صورت گرفت؛

خدمات پزشکی جهادگران دانشگاه علوم پزشکی به بیش از 400 نفر

کانون خبرنگاران نبأ: تیم جهادی شهید جلیل علوم پزشکی متشکل از پزشک متخصص داخلی، دندان پزشکی، پزشک عمومی، مامایی، پرستاری و دارو به مدت دو روز در این دهستان به بیش از 400 بیمار به ارائه خدمات رایگان پرداختند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، سازمان بسیج دانشجویی از کهگیلویه و بویراحمد، تیم جهادی شهید جلیل دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد با همکاری دانشگاه علوم پزشکی استان در قالب اردوی جهادی به مناطق محروم دهستان سادات محمودی از بخش پاتاوه سرکشی و به بیماران روستای درب کلات و حومه ارائه خدمات رایگان کردند.
روستای درب کلات از توابع دهستان سادات محمودی بخش پاتاوه است که در شهرستان دنا واقع شده، این روستا بر اساس آمار سال 85 سازمان آمار دارای 151خانوار و جمعیتی بیش از 800 نفر است.
 
تیم جهادی شهید جلیل علوم پزشکی متشکل از پزشک متخصص داخلی، دندان پزشکی، پزشک عمومی، مامایی، پرستاری و دارو به مدت دو روز در این دهستان به بیش از 400 بیمار به ارائه خدمات رایگان پرداختند.
 
محمد رضا کرمی، مسئول این تیم اعزامی گفت: در این دهستان متأسفانه شاهد کمبود رشد کودکان و همچنین سوء تغذیه مادران باردار و کودکان خوردسال هستیم، انشالله در تابستان تیمی کامل تر برای کمک به روستائیان محروم دهستان سادات محمودی و سایر روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد اعزام خواهیم کرد.
 
مسئول معاونت سازندگی بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: این تیم پزشکی در قالب اردوی جهادی علاوه بر دهستان سادات محمودی، به بخش دیشموک و شهرستان لنده نیز در ایام نوروز سرکشی خواهد کرد و به بیماران این مناطق نیز خدمات رایگان ارائه خواهد نمود.

فرهاد زمانی

انتهای پیام 

captcha