اجرای طرح جهادی «نماز اول وقت» در استان اردبیل
کد خبر: 3700863
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹

اجرای طرح جهادی «نماز اول وقت» در استان اردبیل

گروه معارف- مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل از اجرای طرح جهادی «نماز اول وقت» همزمان با تعطیلات ایام نوروز ویژه میهمانان نوروزی در نمازخانه های بین راهی خبر داد.

به گزارش ایکنا از اردبیل، الله شکر عبدی، مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل، روزگذشته 26 اسفند ماه در جریان بازدید از نمازخانه های استان گفت: بازدیدهای مستمری در روزهای گذشته از نمازخانه ها و مجتمع های بین راهی برای تجهیز و تعمیر نمازخانه ها اجرایی شد تا آمادگی کامل برای طرح جهادی «نماز اول وقت» همزمان با تعطیلات ایام نوروز ویژه میهمانان نوروزی داشته باشیم.
وی با اشاره به اینکه مساجد منتخب سطح شهر نیز با همکاری هیئت امنای مساجد برای اقامه نماز اول وقت در ایام نوروز پیش بینی شده است، تصریح کرد: ارگان های مختلف برای ارائه خدمات بهتر به مسافران آمادگی دارند و ستاد اقامه نماز نیز در تدارک برنامه های معنوی و اقامه نماز اول وقت تلاش می کند.
عبدی با اعلام اینکه نماز جماعت صبح در ۶۲ مسجد استان اردبیل به همت هیئت امنای مساجد اقامه می شود، خاطر نشان کرد: این رقم در سال آینده نیز افزایش خواهد داشت و هیئت امنای مساجد مختلف استان آمادگی برپایی این فریضه را فراهم می کنند.
مدیر ستاد اقامه نماز استان اردبیل با تاکید بر اینکه طرح یاوران نماز با هدف تبلیغ و ترویج فرهنگ اقامه نیز ویژه مسافران نوروزی در پایگاه های ثابت و سیار با همکاری جمعیت هلال احمر انجام می شود، افزود: جمعیت هلال احمر استان همت ویژه در امر برپایی خیمه های نماز دارند که از همکاری آنها در این زمینه تشکر ویژه از پرسنل و مدیریت این مجموعه دارم.
انتهای پیام

captcha