خانواده‌های شهدا نداجا تجلیل شدند
کد خبر: 3700878
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸

خانواده‌های شهدا نداجا تجلیل شدند

گروه فرهنگی ـ مراسم تجلیل و تقدیر از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته 26 اسفندماه با حضور امیر دریادار دکتر حسین خانزادی و حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان و به نقل از روابط عمومی پایگاه دریایی خرمشهر، مراسم تجلیل و تقدیر از خانواده معظم شهدا و پیشکسوتان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران روز گذشته 26 اسفندماه با حضور امیر دریادار دکتر حسین خانزادی و حجت الاسلام محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام محمد حسنی ضمن گرامی داشتن یاد و خاطره تمامی شهدای انقلاب اسلامی بخصوص تکاوران مدافع خرمشهر، گفت: راهیان نور نعمت بزرگی است که ما باید همواره قدردان زحمات و تلاش افرادی باشیم که در سخت ترین زمان از آب و خاک ایران اسلامی دفاع کردند.

وی ادامه داد: ما در جنگ تحمیلی به واسطه فرهنگ ایثار و شهادت توانستیم توطئه و ترفندهای دشمنان را که با تمام قوا در تلاش بودن که به انقلاب اسلامی ایران آسیب برساند را خنثی کنیم.

حسنی گفت: امروز ما به برکت خون شهدا توانسته‌ایم در ارتش دستاوردهای بزرگی را به دست بیاوریم که در سالهای پیش از انقلاب اسلامی قادر به دستیابی آن نبوده‌ایم، امروز دریادلان ما قادر به ساخت ناوشکن‌های به روز و قدرتمند هستند که این همه موفقیت به خاطر برکت خون شهدا و وجود خانواده‌های معظم آنها است.

انتهای پیام

captcha