کتابخانه‌های کانون پرورش فکری در ایام نوروز فعال است
کد خبر: 3700881
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۰
در سیستان‌وبلوچستان؛

کتابخانه‌های کانون پرورش فکری در ایام نوروز فعال است

گروه فرهنگی- مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سیستان و بلوچستان گفت: کتابخانه‌های پرورش فکری در ایام نوروزی نیز به‌منظور پربار کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و نوروز 97 شروعی شورانگیز برای انس با یار مهربان خواهد بود.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، معصومه هادی، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان صبح امروز، 27 اسفندماه در دیدار با مربیان مراکز فرهنگی هنری حوزه سیستان گفت: کتابخانه‌های پرورش فکری در ایام نوروزی نیز به‌منظور پربار کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان به فعالیت خود ادامه می‌دهند و نوروز 97 شروعی شورانگیز برای انس با یار مهربان خواهد بود.
وی با اشاره به دستور وزیر آموزش و پرورش مبنی بر حذف پیک نوروزی برای دانش آموزان، عنوان کرد: در ایام نوروز، مربیان با ارایه‌ فعالیت‌های فرهنگی و هنری مناسب و امانت کتاب پذیرای اعضا هستند.
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان در خصوص طرح ویژه‌ روز طبیعت، اظهار کرد: همکاران ما در بخش سیار با دو کتابخانه سیار کانون در این روز در میان مهمانان طبیعت حضور خواهند یافت و با اهدای کتاب، جشن طبیعت را همراه با کودکان و نوجوانان برگزار می‌کنند.
هادی همچنین ضمن تقدیر از اقدامات و فعالیت‌های مربیان مراکز فرهنگی هنری سیستان، بیان کرد: بی‌گمان در سایه‌ این تلاش‌ها آینده روشنی در انتظار کودکان و نوجوانانی است که با اشتیاق به مراکز می‌آیند و در فعالیت‌های کانون مشارکت دارند.

کتابخانه‌های کانون پرورش فکری در ایام عید فعال است

انتهای پیام

captcha