استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای جذب جوانان به حوزه علمیه
کد خبر: 3700911
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
حجت‌الاسلام مرادبیگی تأکید کرد:

استفاده از ظرفیت نماز جمعه برای جذب جوانان به حوزه علمیه

گروه اجتماعی - مدیر حوزه علمیه استان ایلام گفت: ائمه جمعه از ظرفیت نماز جمعه برای جذب جوانان مؤمن، متعهد و مستعد برای ورود به حوزه علمیه استفاده کنند.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه ایلام، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام، در جلسه شورای حوزه علمیه استان ایلام اظهار کرد: برای ساخت و به سامان رسیدن جامعه نیاز به توجه ویژه مسئولین و همت همه ائمه جمعه هستیم.
مدیر حوزه علمیه استان ایلام تصریح کرد: همواره در حوزه علمیه استان شاهد موج عظیمی از جوانان برای ثبت‌نام و حضور در حوزه علمیه استان هستیم و هرساله بیش از 300 نفر ثبت‌نام کنند داریم ولی به علت نبود جا و کمبود فضای آموزشی کافی قادر به حداقل پذیرش از این عزیزان هستیم.
وی افزود: بحث مهمی که موردتوجه ائمه جمعه قرار گیرد ترغیب کردن جوانان انقلابی برای ورود به حوزه‌های علمیه و هم‌چنین جذب حداکثر در شهرستان‌های خود باشند که در آینده شاهد حضور طلاب نخبه مستعد در حوزه‌های علمیه باشیم.
مرادبیگی با بیان اینکه به بیشتر ادارات، نهادها و سازمان‌ها بیش از 90 طلبه مبلغ را برای همکاری به آن‌ها معرفی کرده‌ایم، عنوان کرد: از آن‌ها هیچ‌گونه حتی در شهر ایلام استفاده‌ای نکرده‌اند.
مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام ضمن اشاره به نکاتی در خصوص مشکلات متعدد زیرساختی و امکاناتی حوزه علمیه استان، گفت: تنها راه رفع مشکلات کمبودات زیرساختی و فضای ناکافی برای پذیرش بیشتر جوانان برای تحصیل در حوزه علمیه استان ساخت حوزه جامع است که این توجه ویژه مسئولین با توجه به وضعیت حاکم بر استان را می‌طلبد.
انتهای پیام
captcha