کردستانی‌ها 2 میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند
کد خبر: 3700913
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰

کردستانی‌ها 2 میلیارد تومان به جشن نیکوکاری کمک کردند

گروه اجتماعی- مدیرکل کمیته امداد استان کردستان گفت: مردم نیکوکار استان کردستان از طریق جشن نیکوکاری بیش از دو میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند .

محمد رسول شیخی‌زاده، مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا کردستان، با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری سال جاری در تاریخ‌های ۱۶ ، ۱۷ و ۱۸ اسفندماه هم‌زمان با سراسر کشور در استان کردستان برگزار شد، گفت: مردم خیرخواه استان کردستان بیش از دو میلیارد تومان در جشن نیکوکاری امسال به نیازمندان اهدا کردند .
وی با بیان اینکه ۵۰۰ میلیون تومان از این کمک‌ها به‌صورت نقد و یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز در قالب کالا بوده است، افزود: کمک‌های مردم استان کردستان در جشن نیکوکاری امسال نسبت به سال قبل ۳۳ درصد رشد داشته است .
شیخی‌زاده با اشاره به برگزاری جشن درخت آرزوها در ۱۹ اسفندماه در سنندج، عنوان کرد: این مراسم نیز با هدف جمع‌آوری کمک برای کودکان یتیم و نیازمند و با مشارکت و حضور خیران برای دومین سال برگزار شد .
وی از کمک ۵۶۰ میلیون تومانی خیران به کودکان یتیم و محسنین استان کردستان از طریق جشن درخت آرزوها خبر داد و گفت: ۲۴۰ میلیون تومان از این کمک به ‌صورت نقد و ۳۲۰ میلیون تومان نیز در قالب کالا بوده است .
مدیرکل کمیته امداد استان کردستان در پایان یادآور شد: امید است با توزیع این کمک‌ها بین خانوارهای نیازمند بخشی از مایحتاج آنها در آستانه سال نو تأمین شود.
انتهای پیام

captcha