ارتباط مسئولان با مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود
کد خبر: 3700935
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۹

ارتباط مسئولان با مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود

گروه اجتماعی ـ فعال زیست‌محیطی لرستان با تاکید بر تقویت ارتباط مردم و مسئولان، اظهارکرد: ارتباط مسئولان با مردم موجب امیدآفرینی در جامعه می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، مجید دریکوند، از فعالان زیست‌محیطی لرستان، امروز یک‌شنبه، ۲۷ اسفند در دیدار نمایندگان انجمن‌ها و سازمان‌های مردم‌نهاد با استاندار لرستان که در استانداری برگزار شد، با بیان این‌که حمایت این دولت از سازمان‌های سمن‌ها بیشتر و بهتر است، اظهارکرد: استاندار لرستان اهل گفت‌وگو و اهل‌فن است و همین امر زمینه بهتر برای فعالیت سمن‌ها ایجاد می‌کند.
وی افزود: تاریخ ایران نشان داده است هرگاه حکام با مردم ارتباط قوی داشتند، کیفیت فعالیت اجتماعی بالا رفته و رضایت‌مندی مردم بیشتر شده است.
دریکوند گفت: در حکومت ما که حکومت مردم و مردم است بایستی ارتباط با مردم تقویت شود.
این فعال محیط زیست لرستان ادامه داد: در کشور باید به‌ازای هزار هکتار یک محیط‌بان وجود داشته باشد این در حالی است که در لرستان به ازای هر هشت هزار هکتار یک محیط‌بان داریم.
وی با بیان این‌که محیط زیست به‌شدت در شرایط انقراض است، اضافه کرد: لرستان در پیشانی انقراض است، کمااینکه بدون کمک ودولت و ملت نمی‌شود محیط زیست را حفظ کرد.
دریکوند تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران فرمان ۱۵ ماده‌ای در حوزه محیط زیست صادر کردند که در دو مورد و به آگاهی‌بخشی و تقویت سمن‌ها تاکید کردند.
رئیس مرکز علمی ـ کاربردی جهاد دانشگاهی لرستان، اظهارکرد: سمن‌ها باید خروجی داشته باشند و یکی از خروجی‌های سمن‌ها ایجاد تسهیل‌گری مناطق حاشیه‌نشین لرستان است.

انتهای پیام

captcha