دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته ایلام برگزار شد
کد خبر: 3700947
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۰

دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته ایلام برگزار شد

گروه اجتماعی - دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان ایلام از برگزاری دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان ایلام، مریم بیگ‌محمدی، دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان ایلام ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامی داشت هفته زن و تشکر از فعالیت‌‎های ارزشمند اعضای جمعیت بانوان به تشریح فعالیت‌ها و اقدامات جمعیت بانوان فرهیخته استان از ابتدای سال جاری تا‌کنون پرداخت.
وی درباره دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان ایلام، افزود: افراد کاندیدای این دوره از انتخابات باید شاخص‌هایی همچون داشتن حداقل 5 سال سابقه عضویت در جمعیت بانوان، توانایی ارتباط با گروه‌های مختلف بانوان و جذب آنها، شرکت منظم در جلسات شورای استانی و کارگروه‌های تخصصی و جلسات عمومی، حضور منظم در نشست‌های شورای مرکزی توانمندی لازم در برقراری ارتباط رسانه‌ای از دیگر شاخص‌های کاندیدای ریاست جمعیت بانوان فرهیخته است. دارا باشند.
دبیر جمعیت بانوان فرهیخته استان ایلام در ادامه، توانایی ارتباط با گروه‌های مختلف بانوان و جذب آنان، همراهی و همکاری با سازمان تبلیغات اسلامی، رضایتمندی اعضاء جمعیت بانوان فرهیخته استان و دبیرخانه از وی و داشتن روحیه تعاملی با اعضای جمعیت و دستگاه‌ها را از دیگر شاخص‌هایی عنوان کرد که کاندیدای رئیس این جمعیت باید دارا باشد .
در ادامه حجت‌الاسلام و المسلمین حشمت‌اله رستمی، معاون فرهنگی پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان ایلام ضمن تبریک ولادت بانوی گرامی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام مادر و روز زن، با تأکید بر نقش ارزنده بانوان در تحکیم بنیان خانواده تصریح کرد: این جمعیت در مرحله اول به دنبال نهادینه کردن روحیه خود باوری در بین جمعیت بانوان استان و شناسایی توان و پتانسیل‌های موجود در جهت اهداف مترقی نظام اسلامی است.
وی افزود: اگر بخواهیم کار کاربردی در استان انجام دهیم باید تاثیرگذاری آن را ببینیم و بدون شک با حضور بانوان عضو جمعیت که سرمایه‌ای برای استان به شمار می‌روند، می‌توان تغییر و نگرش درست را در ارائه سبک زندگی اسلامی به جامعه داشته باشیم.
رستمی گفت: باید تولید ایده و فکر توسط جمعیت در استان انجام شود تا بتوانیم برخی از دغدغه‌های موجود در حوزه آسیب‌های اجتماعی را کاهش دهیم.
یادآور می‌‎شود در پایان، دومین دوره انتخابات رئیس جمعیت بانوان فرهیخته استان ایلام با حضور 29 نفر از اعضای جمعیت بانوان در سالن همایش اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام برگزار و «زهرا رئیسی» به عنوان رئیس این جمعیت انتخاب شد.
انتهای پیام
captcha