آلبوم پژوهشی و محلی «قهس مقوم» منتشر شد
کد خبر: 3701021
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲

آلبوم پژوهشی و محلی «قهس مقوم» منتشر شد

گروه فرهنگی ـ آلبوم پژوهشی و محلی «قهس مقوم» در حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد منتشر شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، جواد طالبی گنجه‌ای، مدیر واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد امروز، 27 اسفندماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این آلبوم حاصل تلاش‌های گروهی و تحقیقاتی آقای سعید اسلامی کارشناس ارشد موسیقی و از هنرمندان مطرح موسیقی در کهگیلویه و بویراحمد و ممسنی است که در آن بخش زیادی از روایت‌های موسیقی این دو منطقه ضبط و ثبت شده است.
وی افزود: یکی از نقاط قوت این آلبوم حضور چندین خواننده از ۴ نسل است. به شکلی که در این آلبوم هنرمند ۱۲ ساله و هنرمند ۵۰ ساله به عنوان خواننده حضور دارند.
مدیر واحد موسیقی حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به کمبودی که در حوزه پژوهشی موسیقی محلی وجود دارد، اضافه کرد: این اثر با ۲۳ قطعه ناب قابلیت‌های یک مرجع برای موسیقی محلی کهگیلویه و بویراحمد و ممسنی را داراست.
طالبی گنجه‌ای با اشاره به ساخت این آلبوم، ابراز کرد: این آلبوم با حمایت و تلاش‌های حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد و همراهی اهالی موسیقی استان به تولید رسید.
بنابراین گزارش، گردآوری، پژوهش و اجرای موسیقی این اثر توسط سعید اسلامی صورت گرفته است و سینا شفیعی، سهام صالحی، جواد طالبی گنجه‌ای، ایرج موسوی و بیژن رستمی قطعاتی را می‌خوانند.
انتهای پیام

captcha