ثبت‌نام برای جذب تسهیل‌گر و مشاور در جهاددانشگاهی کردستان تمدید شد
کد خبر: 3701050
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۸

ثبت‌نام برای جذب تسهیل‌گر و مشاور در جهاددانشگاهی کردستان تمدید شد

گروه اجتماعی- مدیر اجرایی طرح الگوی جدید مشاغل خانگی استان کردستان از انتخاب و جذب 52 نفر تسهیل گر و مشاور برای توسعه مشاغل خانگی خبر داد و گفت: زمان ثبت نام در این راستا تا تاریخ 14فروردین ماه 97 تمدید شد.

مجید آوج، مدیر اجرایی طرح الگوی جدید مشاغل خانگی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: موضوع اتصال به بازار و شناسایی نیازهای بازار اولویت اول و اصلی بخش مشاغل خانگی است.
وی برندسازی محصولات تولیدی در حوزه مشاغل خانگی را یکی از حلقه های مفقوده برای اتصال هرچه بهتر این محصولات به بازار فروش عنوان کرد و افزود: بر اساس تعهد جهاددانشگاهی موظف است به ازای هر ۵۰ نفر متقاضی یک مشاور و تسهیل گر تربیت کند تا ضمن مشاوره به افراد متقاضی رصد کننده طرح ها قبل، حین و بعد از اجرای طرح ها تا رسیدن به اشتغال پایدار باشند.
وی عنوان کرد: در راستای اجرای هرچه بهتر این طرح، جهاددانشگاهی در نظر دارد تعداد 52 نفر مشاور و تسهیل گر را در بخش مشاغل خانگی پس از ارزیابی و سنجش و آموزش هاي لازم انتخاب و جذب کند.
مدیر اجرایی طرح مشاغل خانگی استان کردستان، با بیان اینکه نیروی کار در استان ها و شهرستان ها سرمایه اصلی کشور هستند اعلام کرد: پیرو فراخوان در خصوص انتخاب مشاور و تسهیل گر در این راستا، زمان ثبت نام تا تاریخ 14فروردین ماه 97 تمدید شد.
وی بیان کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات و ثبت‌نام می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تجاري‌سازي فناوري و اشتغال دانش آموختگان به آدرس www.eshteghal.ir بخش طرح ملی مشاغل خانگی فرم ثبت نام را تکمیل کنند.
آوج یادآور شد: دبیرخانه طرح توسعه مشاغل خانگی واقع در جهاددانشگاهی واحد کردستان و شماره تلفن ۳۳۲۸۷۵۱۶_۱7 داخلی ۱۶ آماده پاسخگویی به سوالات احتمالی داوطلبان است.
انتهای پیام

captcha