تمدید مهلت‌نام‌نویسی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم
کد خبر: 3701055
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶

تمدید مهلت‌نام‌نویسی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مهلت ثبت نام سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم تا 10 فروردین 97 تمدید شد.

به گزارش ایکنا از خوزستان، بنا بر تصمیم مسئولان سازمان دارالقرآن،‌ مهلت مهلت نام‌نویسی در سیزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن کریم که از شنبه، هفتم بهمن‌ماه آغاز شده بود و تا ۲۷ اسفندماه جاری نیز ادامه داشت، تا ۱۰ فروردین‌ماه سال ۹۷ تمدید شد.

علاقه‌مندان به شرکت در این آزمون می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت در آزمون دوره سیزدهم نام‌نویسی کنند.

گفتنی است، آزمون‌ اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن هر سال طی چهار مرحله از سوی سازمان دارالقرآن الکریم برپا می‌شود که مرحله اول به صورت کتبی و مرحله دوم به صورت شفاهی برگزار می‌شود.افرادی که در مرحله سوم این آزمون‌ها موفق به کسب حد نصاب نمره شوند به عنوان حافظ ممتاز، مدرک درجه دو حفظ، معادل کارشناسی ارشد و افرادی که در مرحله چهارم نیز موفق باشند، مدرک درجه یک حفظ معادل دکتری دریافت خواهند کرد.

یادآور می‌شود، مرحله سوم دوازدهمین دوره و مرحله چهارم یازدهمین دوره آزمون اعطای مدرک به حفاظ قرآن کریم نیز طی روز ۱۵ دی‌ماه جاری به صورت همزمان در محل سازمان دارالقرآن الکریم برگزار ‌شد.

به گزارش ایکنا، علاقه‌مندان برای شرکت در این آزمون با مراجعه به پایگاه اینترنتی تلاوت از طریق دبیرخانه طرح ارزیابی می‌توانند در رشته‌های حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، ۱۰ جزء و ۵ جزء ثبت‌نام کنند. امسال حفظ سه جزء اول قرآن را نیز به رشته‌های این طرح اضافه شده است. قبول‌شدگان در این بخش گواهینامه استانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام

captcha