انتشار مجموعه «اعتماد آمریکایی» به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت
کد خبر: 3701064
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
مسئول دفتر سراج در گیلان خبر داد:

انتشار مجموعه «اعتماد آمریکایی» به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت

گروه اجتماعی- ستوده گفت: همزمان با ایام ملی شدن صنعت نفت، مجموعه نمایشگاهی «اعتماد آمریکایی» از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان منتشر شد.

سجاد ستوده، مسئول دفتر استانی سازمان فضای مجازی سراج در استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، از تولید مجموعه نمایشگاهی «اعتماد آمریکای» خبر داد و اظهار کرد: همزمان با ایام ملی شدن صنعت نفت، مجموعه نمایشگاهی «اعتماد آمریکایی» از سوی دفتر استانی سازمان سراج در گیلان منتشر شد.

وی افزود: در این مجموعه نمایشگاهی که در قالب 8 پوستر محتوایی تولید شده است، به چرایی موفقیت نهضت ملی شدن صنعت نفت و نیز به فرجام و دلایل شکست آن و وقوع کودتای آمریکایی 28 مرداد 32 از منظر رهبر معظم انقلاب پرداخته شده است.

انتشار مجموعه «اعتماد آمریکایی» به مناسبت روز ملی شدن صنعت نفت

ستوده «در این یک سال و چند ماه چه گذشت»، «اگر علما نبودند نفت ملی نمی شد»، «مردم عامل موثر ملی شدن صنعت نفت»، «نتیجه الحاق به لیبرال دموکراسی آمریکایی» و «اشتباه تاریخی مصدق» را از جمله عناوین اصلی این مجموعه نمایشگاهی دانست و خاطرنشان کرد: مجموعه نمایشگاهی «اعتماد آمریکایی» همزمان با ایام مرتبط، از طریق شبکه های اجتماعی، سایت های خبری و کانال gilan_cyber@ در سطح کشور و استان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام

captcha