20غرفه فروش صنایع دستی در شهرستان فردوس برپا می‌شود
کد خبر: 3701074
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
همزمان با ایام نوروز؛

20غرفه فروش صنایع دستی در شهرستان فردوس برپا می‌شود

گروه اجتماعی- رئیس اداره میراث فرهنگی فردوس گفت: 20غرفه فروش صنایع دستی در شهرستان فردوس برپا می‌شود.

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، روح الله صداقت، امروز 27 اسفند، در جمع خبرنگاران با اشاره به اقدامات انجام شده برای استقبال از سفرهای نوروزی، اظهار کرد: با توجه به قرارگیری شهرستان فردوس در مسیر زائران مشهدالرضا(ع) این شهرستان یکی از پرترددترین شهرستان‌های استان است.
وی با بیان اینکه در همین راستا در بخش خدمات سفر و امنیت راه ها تمامی تابلوهای سطح جاده تعویض و نوسازی شده است، افزود: تاکنون بالغ بر دو هزار تابلو راهنمایی و رانندگی نوسازی و تعویض شده است.
برپایی ۷ سیاه چادر عشایری
رئیس اداره میراث فرهنگی فردوس با اشاره به اصلاح ورودی تمامی مجتمع‌های خدماتی بین راهی شهرستان، تصریح کرد: همچنین نقاط حادثه خیز سطح جاده ها شناسایی شده و در این نقاط سیاه چادرهایی عشایری برای اسکان و پذیرایی مسافران پیش بینی شده است.
صداقت از برپایی هفت سیاه چادر عشایری در این نقاط خبر داد و گفت: از این تعداد دو مورد در کمپ موقت فردوس، یک مورد در کیلومتر ۳۵ جاده فردوس، یک مورد در باغستان علیه، دو مورد در روستای برون و یک مورد نیز در محل آبگرم معدنی فردوس پیش بینی شده است.
وی همچنین به برپایی ۲۰ غرفه عرضه و فروش صنایع دستی در سطح این شهرستان اشاره کرد و یادآور شد: در این غرفه‌ها در مساحت ۳۵۰ متر مربع، صنایع دستی و سوغات شهرستان فردوس را عرضه خواهند کرد.

 انتهای پیام

captcha