برگزاری مراسم تحویل سال نو در 40 بقعه متبرکه البرز
کد خبر: 3701083
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳

برگزاری مراسم تحویل سال نو در 40 بقعه متبرکه البرز

گروه فرهنگی- مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز از برگزاری مراسم تحویل سال نو در 40 بقعه متبرکه این استان خبرداد.

حجت الاسلام محمد صالحی در گفت وگو با ایکنا از البرز به برگزاری مراسم تحویل سال نو با حضور مردم، خانواده شهدا و مسافران نوروزی در امامزادگان و بقاع متبرکه استان اشاره و اظهارکرد: امسال این مراسم در 40 بقعه متبرکه برگزار می‌شود.
وی افزود: مراسم از ساعت 17 در بقاع متبرکه آغاز می‌شود و ختم دسته جمعی سوره یاسین، قرائت قرآن و نماز، سخنرانی، برپایی سفره هفت سين معنوی، قرائت دعای توسل و دعای سال توسط گروه تواشی از جمله برنامه‌هایی است که برای شب تحویل سال نو در امامزادگان البرز اجرایی می‌شود.
این مسئول بیان کرد: مراسم تحویل سال نو در امامزاده حسن(ع) به صورت مستقیم از رادیو البرز و در امامزاده طاهر(ع) به صورت زنده توسط سیمای البرز پوشش داده می‌شود.
صالحی در ادامه به حضور60 مبلغ بومی و اعزامی در خیمه‌های معرفت مستقر در امامزادگان متولی طرح آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: این مبلغان در دو شیفت از 28 اسفند الی 6 فروردین و 6 الی 15 فروردین در بقاع مترکه میزبان مسافران نوروزی هستند.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه البرز ابراز کرد: در ایام نوروز 185 نفر از جمله هیئت امنای امامزادگان، خادمین و عوامل اجرایی طرح آرامش بهاری، پذیرای مسافران و زائران بقاع متبرکه استان هستند.
انتهای پیام./

captcha