گفتمان انقلابی و ولایی؛ لازمه خانواده ایرانی
کد خبر: 3701103
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

گفتمان انقلابی و ولایی؛ لازمه خانواده ایرانی

گروه اجتماعی- مدیرکل اوقاف گیلان گفت: خانواده ای انقلابی و ولایی است که گفتمان آنها گفتمان دین، انقلاب و ولایت باشد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، حجت الاسلام والمسلمین ستار علیزاده، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان امروز، 27 اسفند در همایش بصیرتی کارکنان اوقاف، اظهار کرد: بزرگترین افتخار و ارزش ما اول این است که در خدمت اهل بیت(ع) قرآن و دیگری خدمتگذاری به موقوفات است که زیر نظر مستقیم رهبر فرزانه انقلاب اداره می شود و این خود یک افتخار است.

وی افزود: اوقاف و امورخیریه یک دستگاه دینی، انقلابی و ولایی است و بابت این موضوع خدا را شاکریم. همه می دانند دستگاهی که متعلق به جایگاه دینی و انقلابی باشد باید چند ویژگی مهم داشته باشد، اولین و مهمترین آن داشتن یک خانواده سالم است و دشمن این جایگاه مهم را نشانه رفته است.

گفتمان انقلابی و ولایی؛ لازمه خانواده ایرانی

حجت الاسلام علیزاده گفت: رابرت مرداک، مزدور صهونیستی درخصوص جایگاه رفیع خانواده در ایران گفته است، باید برای نشانه رفتن بنیان خانواده در ایران باید مادر خانواده را نشانه رفت اگر مادر حرکتش در مسیر ما باشد، خانواده و جامعه ای در مسیر ما خواهد شد.

مدیرکل اوقاف گیلان تصریح کرد: تمام فکر و ذهن دشمنان این است که مادر و خانواده این اصل مهم را نشانه رود و مادر این عنصر مهم تربیت فرزندان را به جایگاه پایین بکشانند تا بتوانند جامعه ای تهی از معنویت و انسانیت داشته باشند.

راه قرآن و اهل بیت(ع) با بصیرت شناخته می شود

این کارشناس دینی ادامه داد: امام صادق(ع) می فرمایند «یک خانواده ایمانی را با این ویژگی مهم می شود شناخت و آنهم این است که نسبت به چیزی که در خانواده بر فرزندان، مادر و پدر می گذرد حساس باشند». اگر این حساسیت باشد خانواده در مسیر تعالی و رشد گام برخواهد داشت. در یک جمله خانواده ای انقلابی و ولایی است که گفتمان آنها گفتمان دین، انقلاب و ولایت است.

وی افزود: دومین ویژگی داشتن یک سبک زندگی مومنانه و اسلامی است. اگر می خواهیم یک زندگی بر پایه معنوی که در مسیر اسلام، قرآن و اهل بیت(ع) باشد باید این موضوع مهم در زندگی آن فرد جاری باشد.

حجت الاسلام علیزاده تصریح کرد: امروز انتظار از مجموعه اوقاف و خانواده های آن بسیار زیاد است و این به حق است؛ اوقاف یک دستگاه ولایی، قرآنی و اهل بیت(ع) است و به طبع انتظار جامعه از کارکنان و خانواده های این دستگاه بیشتر است.

مدیرکل اوقاف گیلان خاطرنشان کرد: امروز راه قرآن و اهل بیت(ع) را می توان با بصیرت شناخت. امروز همه می دانیم موفقیت اوقاف برای انجام کار فرهنگی و تبدیل بقاع به قطب فرهنگی و ترویج فرهنگ وقف را مدیون خانواده های فداکار اوقاف هستیم که ایثارگرانه فضا را برای خدمتگزاران مجموعه فراهم نمودند.

انتهای پیام

captcha