برگزاری ۴ كارگاه تخصصی ویژه حافظان و قاریان استان فارس
کد خبر: 3701119
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶
موسوی خبر داد:

برگزاری ۴ كارگاه تخصصی ویژه حافظان و قاریان استان فارس

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی ۴ کارگاه تخصصی ویژه حافظان و قاریان استان در سال جاری خبر داد.

سید حمید موسوی، سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس در گفت‌وگو با ایكنا از فارس، از برپایی ۴ کارگاه تخصصی ویژه حافظان و قاریان استان در سال جاری خبر داد و گفت: این کلاس‌ها از فروردین‌ماه امسال آغاز و ۲۰ اسفند به پایان رسید.
وی با بیان اینكه این كلاس‌ها شامل آموزش قرائت تخصصی و صوت و لحن در دو کلاس با ۱۴۴ ساعت آموزشی بود، افزود: کلاس تثبیت حفظ ویژه حفاظ در ۲۵ جلسه و با ۵۰ ساعت آموزشی از تیرماه امسال آغاز و تا دی ماه ادامه داشت.
موسوی افزود: کلاس تجدید و صوت و لحن ویژه راه یافتگان به مرحله دوم طرح اعطای مدرک تخصصی به حفاظ که در ۱۰ جلسه قبل از آزمون شفاهی در تیر و مرداد سال جاری با ۲۰ ساعت آموزشی برگزار شد که در این کلاس حافظان، تجوید و صوت و لحن خود را برای ورود به آزمون شفاهی ارتقاء می‌دادند.
سرپرست اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی فارس ادامه داد: همچنین در سال جاری ۴ دوره تخصصی قرائت و حفظ قرآن کریم با ۲۷ ساعت آموزش در شهرستان‌های استان تشکیل شد.
انتهای پیام

captcha