خیرین رونق دهنده محافل قرآنی باشند
کد خبر: 3701149
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
طاهری:

خیرین رونق دهنده محافل قرآنی باشند

گروه فعالیت‌های قرآنی- چهره قرآنی کشور گفت: تلاش‌هایی برای جذاب سازی جلسات قرآنی شده مانند برگزاری اردو، اما امکانات و پول کافی برای ایجاد جذابیت لازم به ویژه برای نوجوانان را نداریم که بهتر است خیرین برای رونق بخشیدن به جلسات قرآنی وارد میدان شوند.

رحیم طاهری، چهره قرآنی کشور، در گفت‌وگو با ایکنا از استان مرکزی، با بیان اینکه جلسات قرآنی باید برای عموم مردم جذابیت داشته باشد و نه فقط برای جامعه قرآنی گفت: برای جذابیت جلسات قرآنی آنطور که باید هزینه نمی‌کنیم و حتی حداقل امکانات را هم فراهم نمی‌کنیم.
این مربی قرآن افزود: تلاش‌هایی برای جذاب سازی جلسات شده مانند برگزاری اردو، اما امکانات و پول کافی برای ایجاد جذابیت لازم به ویژه برای نوجوانان را نداریم که بهتر است خیرین برای رونق بخشیدن به جلسات قرآنی وارد میدان شوند.
طاهری بیان کرد: مثلاً سیستم‌ صوتی و تصویری از مقدمات یک جلسه قرآنی است که بسیاری از جلسات همین مقدمات اولیه را هم ندارند و وقتی در چنین شرایطی مردم حتی به تعداد کم در جلسات شرکت می‌کنند از روی علاقه ذاتی و عشق به قرآن است.
وی گفت: برگزاری یک جلسه یا محفل قرآنی به تبلیغات مستمر نیاز دارد و از یک اطلاع رسانی کوچک نمی‌توان انتظار حضور حداکثری داشت در این زمینه رسانه‌ها بسیار کمک کننده هستند.
چهره قرآنی کشور با اشاره به نقش مجریان و قاریان در رونق جلسات قرآنی بیان کرد: رونق جلسات قرآنی به هنر مجری و قاری که جلسه را اداره می‌کند نیز بستگی دارد. باید از قاریان شاخص و افرادی که دارای نمونه فعالیت درخشان هستند، برای حضور در جلسات دعوت کرد./انتهای پیام

captcha