آموزش 240قرآن آموز در دارالقرآن المهدی خسروشاه
کد خبر: 3701201
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶

آموزش 240قرآن آموز در دارالقرآن المهدی خسروشاه

گروه فعالیت‌های قرآنی- مدیر دارالقرآن المهدی خسروشاه، با بیان اینکه 240 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

قادر باغبانی، مدیر دارالقرآن المهدی خسروشاه، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه 300 قرآن آموز در کلاس‌های آموزشی این موسسه قرآنی حاضر می‌شوند، گفت: قرآن آموزان در رشته‌های روخوانی، روان خوانی، تجوید و مفاهیم مشغول آموزش هستند.

آموزش 240قرآن آموز در موسسه قرآنی نور علی نور خسروشاه
وی قرآن را نشانگر راه دانست و افزود: قرآن کریم نشانگر راهی است که پیمودن آن انسان را از یوغ بردگی ستمگران نجات می دهد و از اسارت در زنجیر جهل، خرافه و هواهای شیطانی می رهاند و او را در مسیر سلامت قلب، پاکی ظاهر و باطن و پیشرفت مطلوب انسانی و معنوی قرار می دهد.
باغبانی از پایه های سنی قرآن آموزان این خانه قرآن گفت و خاطرنشان کرد: قرآن آموزان در این خانه قرآنی در رده های سنی نوجوان، جوان و بزرگسال هستند.
مدیر دارلقرآن المهدی خسروشاه یادآور شد: برترین و والاترین دستاورد زندگی انسان علم و معرفت است و در میان علوم و معارف، قرآن کریم برترین علوم است.
وی با اشاره به فرموده پیغمبر(ص) افزود: پیامبراکرم(ص) می فرمایند: قرآن ظاهری دارد و باطنی. ظاهرش حکم و دستور است و باطنش دانش، ظاهرش زیبا و باطنش ژرف و عمیق است.
باغبانی از بازدهی تعلم و تعلیم در حوزه قرآن گفت و تاکید کرد: تلاش برای تعلم و تعلیم آن بهترین تلاش است، و صاحبان این تلاش برگزیده ترین و بهترین انسانها هستند؛ چرا که سعی خود را در کاری به کار می برند که هیچ تلاشی به پایه آن بازده معنوی برای انسان ندارد، اما آموختن علوم دیگر غیر از قرآن هر چند هم خوب باشند به علت وجود برخی ناخالصی ها در آنها به این حد بازدهی ندارند.

انتهای پیام/

captcha