متخصصان رسانه مصادیق سبک زندگی قرآنی را تبیین کنند
کد خبر: 3701204
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷

متخصصان رسانه مصادیق سبک زندگی قرآنی را تبیین کنند

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان‌شرقی، با بیان اینکه جامعه ما به زندگی قرآنی خیلی نیاز دارد، اظهارکرد: متخصصان قرآنی در رادیو و تلویزیون باید مصادیق سبک زندگی قرآنی را بیان کنند.

حجت‌الاسلام محمود هادی، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی استان، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان‌شرقی، اظهار کرد: ما همانند نیاز یک نوزاد به شیر مادر، هر ساعت به بهره بردن از نور قرآن نیازمند هستیم.

متخصصان در رادیو و تلویزیون مصادیق سبک زندگی قرآنی را تبیین کنند

وی، با بیان اینکه جامعه ما به زندگی قرآنی خیلی نیاز دارد، خاطرنشان کرد: متخصصان قرآنی در رادیو و تلویزیون باید مصادیق سبک زندگی قرآنی را بیان کنند.
حجت الاسلام هادی، با اشاره به فقدان انس با قرآن در جامعه یادآور شد: وقتی با قرآن انس نداریم و متخصصان قرآنی در انزوا زندگی می کنند و مسئولان بهایی نمی دهند، مسلم است که زندگی قرآنی را نمی فهمیم!
وی با اشاره به آیه ۱۷۴ سوره نساء اظهار کرد: در این آیه می‌خوانیم:" اگر در تاریکی‌‏ها به نور نیاز است، قرآن نور است
حجت‌الاسلام هادی بیان کرد: رادیو و تلویزیون با رشد فزاینده ای در حال تعدد و تکثرند، برآن اند که با تهیه و پخش برنامه های متنوع و جذاب و بهره گیری از غرائض، احساسات و حتی فطریات انسانی در رقابتی شکننده، عرصه را بر فرهنگ های رقیب، تنگ کنند و با در اختیار گرفتن افکار مخاطبان و تغییر نگرش در آنان رفتارشان را نیز کنترل نمایند
وی، افزود: تبلیغات قابلیت تغییر در سبک زندگی ما را دارند، پیام‌های بازرگانی به تدریج خلقیات ما را جابجا کرده و تغییر می‌دهند، در نتیجه مدل زندگی ما وابسته به تبلیغات می شود.
رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات قرآنی آذربایجان‌شرقی، انسان‌ها را نیازمند به قرآن دانست و تاکید کرد: انسان‌ها نیازمند به قرآن هستند و نه غیر او، بنابراین هرگز نباید سر تعظیم و تسلیم بر آستان غیر او بگذارند و رفع نیازمندى خود را از غیر او بطلبند که آنها نیز همه مانند خودش نیازمند و محتاجند، حتى بزرگداشت پیامبران الهى و پیشوایان حق، به خاطر آن است که، فرستادگان و نمایندگان اویند، نه این که: از خود استقلال دارند.

انتهای پیام

captcha