توزیع۵۰۰ هزار برگ اقلام فرهنگی طی نوروز 97 در مبادی ورودی لرستان
کد خبر: 3701225
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۸

توزیع۵۰۰ هزار برگ اقلام فرهنگی طی نوروز 97 در مبادی ورودی لرستان

گروه اجتماعی- سرپرست میراث فرهنگی، لرستان با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی از طریق شبکه‌های ملی و جهانی ظرفیت گردشگری لرستان معرفی می‌شود، اظهارکرد: در نوروز امسال تعداد ۵۰۰ هزار برگ اقلام فرهنگی چاپ شده که در مبادی ورودی لرستان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از لرستان، سیدامین قاسمی، سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان، عصر یک‌شنبه ۲۷ اسفند در جمع خبرنگاران در رابطه با فعالیت‌های میراث فرهنگی لرستان جهت معرفی جاذبه‌‌های این استان، اظهارکرد: در اولین گام ترمینال ۴ فرودگاه مهرآباد را مزین به ۴۸ تابلوی معرفی زیبایی‌های لرستان کردیم.
وی به پیگیری ۹ پروژه‌های زیرساختی گردشگری اشاره و تصریح کرد: به زودی عملیات ساخت هتل شاپورخواست، هتل صخره‌ای و هتل صدف را از سر گرفته می‌شود.
قاسمی با بیان این‌که برنامه‌های متنوعی از طریق شبکه‌های ملی و جهانی ظرفیت گردشگری لرستان معرفی می‌شود، اظهارکرد: در نوروز امسال تعداد ۵۰۰ هزار برگ اقلام فرهنگی چاپ شده که در مبادی ورودی لرستان توزیع می‌شود.

توسعه گردشگری؛ راه نجات اقتصاد لرستان

سرپرست میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان لرستان با بیان این‌که راه نجات اقتصاد لرستان توسعه گردشگری است، اضافه کرد: همایش لرستانی‌های مقیم مرکز برگزار شود این در حالی است که سوم و چهارم فروردین‌‌ماه سال آینده میزبان رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور هستیم.
وی با بیان این‌که عمده فعالیت‌های میراث فرهنگی بهسازی زیرساخت‌های گردشگری برای ایام نوروزی است، گفت: تعداد دو هزار تخت درجه‌بندی شده در مراکز اقامتی لرستان داریم و امیدواریم در سال آینده بخشی از آن‌ها استانداردسازی شود.

انتهای پیام

captcha