400 تیم امنیت گردشگران را درکهگیلویه و بویراحمد تامین می‌کنند
کد خبر: 3701248
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۷

400 تیم امنیت گردشگران را درکهگیلویه و بویراحمد تامین می‌کنند

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 400 تیم متشکل از بخش‌های مختلف نیروهای انتظامی برای تامین امنیت شهروندان و گردشگران و مقابله با جرم در تفرجگاه‌ها، جاده‌ها و شهرهای این استان در تعطیلات نوروز فعال می‌شوند.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، مهدی انصاری، فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد روز گذشته، 27 اسفندماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 25 ایستگاه پلیس در ورودی و خروجی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد به‌صورت شبانه‌روزی تامین امنیت مردم را به عهده دارند.
وی همچنین از ساماندهی 300 تیم عملیاتی در قالب خودرویی، موتوری و پیاده برای تامین انضباط ترافیکی در تعطیلات نوروز امسال در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تیم‌های پوششی پلیس آگاهی برای مبارزه با مواد مخدر و پلیس اخلاقی در کنار این تیم‌ها برای ارتقای امنیت اجتماعی مردم و گردشگران تلاش می‌کنند.
انصاری بیان کرد: راهنمایی و رانندگی آماده پاسخگویی به مسافران در مورد وضعیت تردد در جاده‌های این استان است.
وی از مردم خواست تا از شتاب زدگی در رانندگی به ویژه در جاده‌های برون شهری خودداری کنند تا سفری همراه با سلامتی داشته باشند.
فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: گزارش فوری موارد مشکوک از سوی شهروندان به سامانه 110 و رعایت موارد ایمنی در هنگام خروج از منزل مانند سپردن خانه مسکونی به افراد مطمئن به شهروندان توصیه می‌شود.
یادآور می‌شود، استان کهگیلویه و بویراحمد با داشتن 250 جاذبه گردشگری و اقلیم چهارفصل یکی از مقاصد مهم سفرهای نوروزی است.
انتهای پیام

captcha