پیام نوروزی شهید قرآنی محمد نوری؛ انقلاب درس بزرگی برای بشریت
کد خبر: 3701267
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۹

پیام نوروزی شهید قرآنی محمد نوری؛ انقلاب درس بزرگی برای بشریت

گروه جهاد و حماسه ــ شهید محمد نوری در بخشی از وصیت‌نامه‌اش به امت مسلمان پیام داده است که ای امت مسلمان همان‌گونه که می‌دانید این انقلاب درس بزرگی برای بشریت است. پند بگیرید از این درس‌ها و قدر این نعمت گران بهای خدا، این رهبر عظیم‌الشأن و این روحانیت هوشیار و همیشه در صحنه را بدانید که زنده‌کننده اسلام و احکام اسلامی هستند.

 4 فروردین - وصیت‌نامه

به گزارش ایکنا، شهید محمد نوری، 19 تیرماه سال 41 متولد شد و صبحگاه 10 اردیبهشت سال 61 در آغاز عملیات غرورآفرین الی بیت‌المقدس درمنطقه دارخوین شهید شد.

او با شرکت در جلسات قرآن و برنامه‌های فرهنگی مسجد سید سجاد(ع) روز به روز آموزه‌های دینی‌اش را تکمیل می‌کرد و این تلاش او در این راه موجب شده بود تا مسئولیت چند نوجوان دیگر را به او بدهند تا او به عنوان مربی و سرگروه، آموزش آنها را در مباحث قرآنی و دیگر مسائل دینی برعهده گیرد.

شهید نوری وصیت‌نامه‌اش را با آیه 20 سوره توبه آغاز کرد: الَّذِينَ آمَنُوا وَهَاجَرُوا وَجَاهَدُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ بِأَمْوَالِهِمْ وَأَنْفُسِهِمْ أَعْظَمُ دَرَجَةً عِنْدَ اللَّهِ وَأُولَئِكَ هُمُ الْفَائِزُونَ آیه 20 سوره توبه؛  كسانى كه ايمان آورده و هجرت كرده و در راه خدا با مال و جانشان به جهاد پرداخته‏ اند نزد خدا مقامى هر چه والاتر دارند و اينان همان رستگارانند.

وی در ادامه وصیت‌نامه‌اش نوشته است: خدایا! شهادت در راه خودت را به من عنایت کن، برای اینکه شهادت چیز خوبی است به خاطر این که این شهادت در راه تو و برای رسیدن به توست و انشالله بتوانم مانند تمام هم‌رزمانم و هم سنگرانم با خون خویش، شعار «قولو لا اله اله الله» را زنده نگه دارم و همچنان فریاد میلیون‌ها مسلمان آزاده مستضعف را که در سرتاسر جهان شعار آزادگی و بندگی الله را بر زبان دارند به ثبت برسانم. هدف در زندگی معلوم است و مسیر آن نیز همان مسیر الی‌الله است که مسیر مشخصی است و در این راه باید تلاش کرد. تلاشی بی‌پایان که بلاخره آخرتش را با پاداش نیک همراه است.

او در بخش دیگری از وصیت‌نامه‌اش نوشته است: ای امت مسلمان همان‌گونه که می‌دانید این انقلاب درس بزرگی برای بشریت است. پند بگیرید از این درس‌ها و قدر این نعمت گران بهای خدا، این رهبر عظیم‌الشأن و این روحانیت هوشیار و همیشه در صحنه را بدانید که زنده‌کننده اسلام و احکام اسلامی می‌باشند. باری همان طور که همه ملت جهت اجرای قوانین اسلام قیام کردند، پس فراموش نشود که حتما این قوانین را در سطح خانواده، جامعه و اجتماع به اجرا در بیاوریم و انشالله که همانگونه از قبل بوده‌ایم درراه اجرای این قوانین با آمریکا، شوروی، عراق و... که بخواهند مانع این راه شوند مبارزه خواهیم کرد و می‌جنگیم تا آخرین قطره خون و بدانید که انقلاب ما را تا به حال همین دعاها و وجود چنین رهبری بزرگوار نگه داشته است و دعاهای‌مان از خدا فرج امام زمان(عج) و طول عمر رهبر انقلاب باشد.

شهید نوری در پایان وصیت‌نامه‌اش نوشته است: همچنین از خدا یک صبر عظیم برای این امت شهید پرور و پدران و مادران عزیز می‌خواهم و از پدر، مادرم، خواهرانم، برادرانم و فامیل التماس دعا دارم و از زحمتی که پدرومادرم در جهت رشد معنوی و مادی کشیده‌اند کمال تشکر را دارم. انشالله که خداوند پاداش اعمال‌شان را عنایت فرماید. به امید پیروزی اسلام بر کفر.

انتهای پیام

 

captcha