برگزاری رایگان آزمون حفظ قرآن‌کریم رغبت قرآن‌آموزان برای شرکت را چندین برابر می‌کند
کد خبر: 3701308
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶

برگزاری رایگان آزمون حفظ قرآن‌کریم رغبت قرآن‌آموزان برای شرکت را چندین برابر می‌کند

گروه فعالیت های قرآنی - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تکاب گفت: بدون شک برگزاری رایگان آزمون حفظ قرآن‌کریم رغبت قرآن‌آموزان برای شرکت را چندین برابر می‌کند.

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی، رحمان امامی با اشاره به اینکه از جمله مشکلات برگزاری آزمون سراسری حفظ قرآن کریم در شهرستان تکاب این بود که قرآن‌آموز باید ۵ تا ۶ هزار تومان هزینه ثبت نام برای شرکت در آزمون را متقبل می‌شد اظهار کرد: با توجه به اینکه تکاب منطقه محرومی بود به همین سبب، بسیاری رغبت برای ثبت نام پیدا نکرده و چه بسا اگر رایگان بود تعداد شرکت کنندگان دو سه برابر می شد.

وی افزود: علاوه بر آن سایت نیز دچار مشکل شده و در نتیجه ثبت نام به کندی پیش رفت و متاسفانه مهلت ثبت نام نیز تمدید نشد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه تکاب تصریح کرد: امسال تعداد ۱۳۲ نفر در شهرستان تکاب در آزمون سراسری حفظ مفاهیم و قرآن کریم ثبت نام کردند.

وی با اشاره به محاسن این آزمون اظهار کرد: در این زمینه، خوشبختانه حافظان ترغیب و تشویق به سمت قرآن شده و علاوه بر آن، اگر سهمیه هر شهرستان را مشخص می کردند رغبت برای شرکت در آزمون بیشتر می شد.

امامی بیان کرد: با توجه به اینکه در کل کشور این طرح همزمان و به صورت کنکور سراسری برگزار می شد، اتفاق خوشایندی به شمار می رفت.
انتهای پیام

captcha