تجلیل از فعال قرآنی رباط کريم
کد خبر: 3701361
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴

تجلیل از فعال قرآنی رباط کريم

کانون خبرنگاران نبأ ــ مؤسسه قرآنی «بينات» وابسته به اداره تبليغات اسلامی رباط کريم از کارشناس قرآنی این اداره در راستای ترويج فرهنگ قرآنی با اهدای لوح سپاس تجلیل کرد.

تجلیل از فعال قرآنی رباط کريم

به گزارش خبرنگاران ایکنا، نبأ، منوچهر جليلی، مسئول روابط عمومی تبليغات اسلامی رباط کريم، گفت: سيدجواد قاسمی، مدير مؤسسه قرآنی «بينات» وابسته به اين اداره به پاس تلاش و زحمت‌های «عابد اسماعيل‌زاده»، کارشناس قرآنی در راستای ترويج فرهنگ قرآنی با اهدای لوح سپاس تقدير کرد.
قاسمی، به پاسداشت همت و خدمتگزاری صادقانه، خالصانه و متواضعانه در جهت فرهنگ ناب قرآن و اهل بیت(ع) و تعامل سازنده با این مؤسسه قرآنی و همچنین درک بالا نسبت به مسائل فرهنگی، خلاقیت، نوآوری و جدیت در امور قرآنی از کارشناس قرآنی تبلیغات اسلامی رباط کریم تقدیر و تشکر کرد.
در ادامه، اسماعيل‌زاده، عنوان کرد: اين مؤسسه قرآنی در زمينه رشته‌های مختلف قرآنی به‌صورت تخصصی فعاليت دارد و توانسته با برگزاری کلاس‌های مختلف قرآن‌آموزان به‌ويژه جوانان و نوجوانان را جذب این عرصه کند.
این مسئول، تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند از طریق کانال این مؤسسه به آدرس Bayyenat_quran@ از فعالیت‌های آن اطلاع پیدا کنند.

منوچهر جلیلی

انتهای پیام

captcha