روحمان را در تقارن بهار طبیعت با سالروز شهادت امام هادی(ع) زنده‌تر کنیم + فیلم
کد خبر: 3701374
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۱:۱۶
منصور قصری‌زاده:

روحمان را در تقارن بهار طبیعت با سالروز شهادت امام هادی(ع) زنده‌تر کنیم + فیلم

گروه فعالیت‌های قرآنی: قاری بین‌المللی کشورمان با اشاره به سالروز شهادت امام هادی(ع) گفت: این یک بهانه ویژه برای ماست که در عین حالی که دلمان نسبت به بهار طبیعت زنده می‌شود با توجه به این روز خاص، روحمان را نیز زنده‌تر کنیم.

منصور قصری زاده قاری قرآن

به گزارش ایکنا؛ منصور قصری‌زاده، قاری بین‌المللی قرآن کریم طی سخنانی در تبریک فرارسیدن نوروز سال 1397 ضمن عرض سلام و ادب و احترام، اظهار کرد: فرا رسیدن بهار طبیعت، بهانه بسیار خوب و مطلوبی است برای اینکه بتوانیم از این بهار برای بهار روحمان استفاده کنیم و روحمان را طراوت دهیم.

وی ادامه داد: ان‌شاءالله با تأسی به قرآن کریم و عنایت اهل بیت(ع) قرآنی واهل بیتی شویم به ویژه اینکه سال تحویل امسال و روز اول سال جدید یعنی سال1397 مقارن است با شهادت امام دهم امام هادی(ع) که این خود یک بهانه ویژه برای ماست که در عین حالی که دلمان نسبت به بهار طبیعت زنده می‌شود، با توجه به این روز خاص، روحمان نیز زنده‌تر شده و این‌گونه بیشتر از این عزیزان استفاده خواهیم کرد.

قصری‌زاده در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله این امر سرمنشأ سالی خوب، پربرکت و معنوی خواهد بود که قطعاً مادیات آن نیز برای ما با دید معنوی بسیار ارزشمندتر و بهتر خواهد بود.

انتهای پیام
captcha