بهاری در جان ایجاد کنیم تا تأثیرگذار باشیم
کد خبر: 3701387
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۲
سیدمحسن موسوی بلده:

بهاری در جان ایجاد کنیم تا تأثیرگذار باشیم

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ پیشکسوت قرآنی کشور در تبریک فرارسیدن نوروز سال 1397 اظهار کرد: با توجه به معارف و مفاهیم قرآنی، بهاری را در درون خود ایجاد کنیم که اگر هر کدام از ما بتوانیم در درون خود بهاری ایجاد کرده و بعد از زمستان کسالت روح‌مان زنده شویم، می‌توانیم در جامعه نیز تأثیرگذار باشیم.

موسوی بلده

به گزارش ایکنا؛ سیدمحسن موسوی بلده، پیشکسوت قرآنی کشور طی سخنانی در تبریک فرارسیدن نوروز سال 1397 اظهار کرد: بنده حلول سال نو را به همه عزیزان به‌ویژه به جامعه قرآنی کشور تبریک عرض می‌کنم. خداوند متعال ان‌شاءالله به ما توفیق دهد که زیر سایه قرآن و عترت و با تمسک به این دو حبل متین، جامعه خودمان را یک جامعه قرآنی قرار دهیم و به سهم خود در ارتقای حس مذهبی و دینی مردم کوشا و مؤثر باشیم.
وی ادامه داد: به عزیزانی که تحت عنوان جامعه قرآنی شناخته می‌شوند نیز توصیه می‌کنم که در این سال و از این پس در کنار توجه به بحث تلاوت قرآن که امری واجب است، به مفاهیم روح‌بخش آیات الهی نیز بپردازند و درواقع با توجه به این معارف و مفاهیم، بهاری را در درون خود ایجاد کنند که اگر هر کدام از ما بتوانیم در درون خود بهاری ایجاد کرده و بعد از زمستان کسالت روح‌مان زنده شویم، می‌توانیم در جامعه نیز تأثیرگذار باشیم و شاخصی برای ارتقای روح مذهبی همه مردم شویم.

انتهای پیام
captcha