رشد 10 درصدی اعزام مبلغ در تویسرکان طی سال 96
کد خبر: 3701428
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

رشد 10 درصدی اعزام مبلغ در تویسرکان طی سال 96

کانون خبرنگاران نباء ــ کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به فعالیت 940 مبلغ و مبلغه در مناسبت‌‌های مختلف سال جاری، از رشد 10 درصدی اعزام این گروه از فعالان فرهنگی به برنامه‌های تبلیغی خبر داد.

رشد 10 درصدی اعزام مبلغ در تویسرکان طی سال 96

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نباء، محمدموسی جوکار، کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان ضمن اعلام این خبر به ایکنا گفت: اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تویسرکان هر ساله در فصول و مناسبت‌های مختلف تبلیغی در قالب طرح‌های محرم، دهه مبارک فجر، هفته ولایت، ایام فاطمیه، رحلت حضرت امام خمینی(ره)، دهه کرامت، ماه مبارک رمضان و... اقدام به اعزام مبلغ و مبلغه بومی و غیر بومی از دفتر تبلیغات قم، اوقاف، طرح هجرت، سازمان تبلیغات اسلامی، دفتر مراجع و مبلغین مقیم جهت امر تبلیغ به مناطق شهری و روستایی، مراکز آموزشی، ادارات و کارخانجات می‌کند.

کارشناس امور فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان با اشاره به رشد ۱۰ درصدی اعزام مبلغ در سال جاری افزود: اداره تبلیغات اسلامی تویسرکان نهایت سعی و تلاش خود را در زمینه برنامه‌ریزی مناسب برای پشتیبانی و حمایت از مبلغین انجام داده تا بتوانند با تمام توان با بهره‌گیری از تمامی امکانات و ابزار موجود وظیفه خطیر خود را که همانا رساندن پیام الهی به گوش و جان بندگان خدا است، عملی کنند.

جوکار ادامه داد: در سال جاری ۹۴۰ مبلغ و مبلغه در مناسبت‌های اعتکاف، عید مبعث، مهدویت، ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، ماه مبارک رمضان، دهه ولایت، دهه اول محرم، دهه آخر صفر، هفته وحدت، دهه فجر و ایام فاطمیه به نقاط شهری و روستایی شهرستان اعزام شدند؛ که از این تعداد ۲۵۴ نفر مبلغه و۶۸۶ نفر مبلغ هستند.

این کارشناس امور فرهنگی افزود: این مبلغین برنامه‌های متعددی از جمله سخنرانی، اقامه نماز جماعت، برگزاری کلاس‌های آموزش احکام و قرآن، جلسات دعا، تبیین زندگانی ائمه(ع) و نشر و ترویج احکام الهی و... در طول سال جاری اجرا کردند. 

خدیجه نیکویی نژاد
انتهای پیام

captcha