یادواره شهید مدافع حرم، منوچهر سعیدی در قروه گرامی داشته شد
کد خبر: 3701468
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳

یادواره شهید مدافع حرم، منوچهر سعیدی در قروه گرامی داشته شد

گروه سیاسی- یادواره شهید مدافع حرم، منوچهر سعیدی در راستای گرامیداشت یاد و خاطره ٥٤٠٠ شهید کردستان با حضور جمعی از مسئولان و مردم همزمان با آخرین روزهای سال ٩٦ در کانون فرهنگی هنری مهدی موعود (عج) قروه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کردستان، سردار مهدی فرجی، جانشین فرمانده سپاه همدان امروز، 28 اسفندماه در مراسم یادواره شهید مدافع حرم اظهار کرد: شهدای مدافع حرم تربیت یافتگان مکتب دین و پرورش یافتگان معرفت، عبودیت و بندگی هستند که با شناخت و عقلانیت مسیر نورانی را انتخاب می کنند.
وی اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت راه راهکار مقابله با توطئه های دشمنان عنوان کرد و افزود: شهادت الگویی از احیاء فرهنگ جهاد و مقاومت است که خداوند متعال پاداش بزرگی برای آن قرار داده است.
جانشین فرمانده سپاه همدان بیان کرد: اگر جوانان ایران در جامعه امروز و با وجود ناتوی فرهنگی برای دفاع از حرم اهل بیت صف می‌کشند، نشان می دهد که شعور دینی و اسلامی در وجود جوانان ایرانی زنده است.
وی عنوان کرد: شهدای مدافع حرم با تقدیم نمودن جان خود در امتداد مسیر شهدای دشت کربلا قدم نهادند و از حریم اهل بیت (ع) دفاع کردند.
داوطلب آزاد شهید منوچهر سعیدی متولد سال ١٣٦٠ است و در روستای میهم سفلی از توابع شهرستان قروه چهره به جهان گشود و در سال ۹۲ با اوج‌گرفتن جنگ در سوریه به این ‌کشور اعزام و در مقابل عوامل تکفیری تروریستی داعش در کنار همرزمانش ایستاد.
یادآور می‌شود؛ این شهید سرفراز با تخصص مهندسی تأسیسات جهت خدمت رسانی به روستاهای عراق مشغول خدمت داوطلبانه بود که در تهاجم کور جریان تکفیری داعش به خیل شهدا پیوست.
انتهای پیام

captcha