فعالیت ستاد اسکان میهمانان فرهنگی از 28 اسفند آغاز می شود
کد خبر: 3701473
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳

فعالیت ستاد اسکان میهمانان فرهنگی از 28 اسفند آغاز می شود

گروه اجتماعی- مدیرکل آموزش و پرورش کردستان گفت: فعالیت ستاد اسکان میهمانان فرهنگی از روز دوشنبه 28 اسفند ماه از طریق مراکز پذیرش انجام خواهد شد .

به گزارش ایکنا از کردستان، رشید قربانی، مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز، 28 اسفندماه در نشست ستاد اسکان میهمانان نوروزی با اعلام این خبر گفت: پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی از تاریخ 28 اسفند ماه 96 در 16 مرکز پذیرش و اسکان شهرستان ها و مناطق تابعه استان آغاز و تا 13 فروردین ماه 97 ادامه دارد .
قربانی با بیان اینکه ستاد اسکان آموزش و پرورش استان، 172 مدرسه با یک هزار و 298 کلاس درس را برای اسکان میهمانان فرهنگی تجهیز کرده است؛ افزود: در نوروز امسال 444 نفر عوامل اجرایی نیز در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان خدمات ارائه خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به اینکه اتاق های آماده شده برای میهمانان فرهنگی در سه گروه مختلف می باشد؛ عنوان کرد: در گروه ویژه، 182 اتاق با امکانات تخت خواب، تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق فراهم شده است .
وی افزود: همچنین گروه الف نیز با 604 اتاق دارای امکاناتی چون تلویزیون، یخچال، فرش و وسایل خواب در داخل اتاق می باشد و رنج ب با 512 اتاق دارای امکانات فرش و وسایل خواب داخل اتاق و یخچال و تلویزیون مشترک می باشد .
شایان‌ذکر است؛ فرصت رزرو اینترنتی از 4 تا 23 اسفندماه بوده و فرهنگیان از تاریخ 28 اسفندماه سال 96 می‌توانند اقدام به انتخاب محل اقامت کنند .
لازم به ذکر است؛ برای اطلاع از نشانی مراکز پذیرش میهمانان فرهنگی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق اینجا را کلیک کنید.
انتهای پیام

captcha