سالمندان سرمایه ارزشمند جامعه هستند
کد خبر: 3701474
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴

سالمندان سرمایه ارزشمند جامعه هستند

گروه اجتماعی- رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز گفت: سالمندان سرمایه‌های ارزشمند هر جامعه هستند و باید از این سرمایه‌های اجتماعی توانمند به بهترین نحو استفاده شود.

به گزارش ایکنا از یزد، علیزاده، رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز ظهر امروز در مراسم جشن سبزه مرکز سالمندان بی بی کوچک مهریز، با ذکر حدیثی از حضرت رسول اکرم(ص)، از سالمندان مهریزی به جهت همکاری و تعامل در برنامه های مختلف شهرستان تقدیر نمود .
رئیس اداره بهزیستی شهرستان مهریز در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر ضرورت ارائه خدمات مناسب و جبران کمبودهای احتمالی درحوزه سالمندان اظهار کرد: برای این موضوع برنامه ریزی خوبی انجام شده است اما لازمه آن حضور شما سالمندان عزیز و خیرین توانمند است تا بهزیستی را در این امر یاری نمائید .
علیزاده با اشاره به اینکه بیش از 11 درصد جمعیت شهرستان را سالمندان تشکیل می دهند ضرورت برنامه ریزی و پرداختن به ان را ذکر کرد و گفت: به همین منظور به منظور گسترش فعالیتهای این حوزه به زودی یکی دیگر از مراکز روزانه سالمندان شهرستان راه اندازی می شود.
وی تصریح کرد: سالمندان سرمایه های هر جامعه ای هستند و باید از این سرمایه های اجتماعی توانمند به بهترین نحو استفاده نمایند.

انتهای پیام

captcha