مراسم «شهدای دهم فروردین» در یزد برگزار می‌شود
کد خبر: 3701479
تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۸

مراسم «شهدای دهم فروردین» در یزد برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد از برگزاری مراسم «شهدای دهم فروردین» در یزد خبر داد.

به گزارش ایکنا از یزد، محمدحسن فاضلی، معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد 27 اسفندماه در نشست شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با هدف برنامه ریزی مراسم شهدای دهم فروردین و سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه نسل جوان اظهار کرد: یکی از راه‌ها برای آشنا کردن جوانان با ارزش‌های متعالی انقلاب اسلامی و شهدا برگزاری یادواره‌ها و یادبودهاست بنابراین شایسته است با برنامه ریزی منسجم در این راستا اقدام شود.
فاضلی تصریح کرد: طبق روال سال‌های گذشته، دارالعباده یزد در ابتدای سال جدید میزبان برگزاری یادواره شهدای انقلاب اسلامی در پایگاه انقلاب مردم یزد مسجد روضه محمدیه خواهد بود.
وی با تاکید بر اینکه دهم فروردین تداعی‌گر عمق بینش و معرفت مردم یزد در حمایت از انقلاب اسلامی ایران بوده است، تصریح کرد: پس از گذشت نزدیک چهل سال از استقرار حاکمیت اسلامی در ایران لازم است برای آشنا کردن نسل دانشجو و دانش آموز کشور ابعاد مختلف این جریان توسط شخصیت‌های برجسته و انقلابی بیان شود.
فاضلی تجریه و تحلیل رویداد ملی و انقلاب دهم فروردین را یکی از ضرورت‌های اجرایی در این خصوص دانست و بیان کرد:‌ تبلیغات محیطی گسترده در سطح شهر و استان یزد باید در اولویت اجرایی ستاد بزرگداشت سالگرد شهدای دهم فروردین قرار گیرد.
معاون فرهنگی بنیاد یزد با تاکید بر مشارکت حداکثری مردم ولایتمدار استان در این مراسم گفت: حضور پرشور مردم در مناسبت‌های ملی و مذهبی نقش مهمی در بیمه کردن انقلاب اسلامی در برابر توطئه شوم دشمنان دین و نظام اسلامی ایفا می‌کند.
وی اظهار کرد: حراست از ارزش‌های شهدا و انقلاب اسلامی با برگزاری مستمر و باشکوه مناسبت‌هایی نظیر دهم فروردین تحقق خواهد یافت و لازم است تمهیدات لازم برای حضور گسترده مردم اتخاذ شود.
معاون فرهنگی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان یزد در پایان از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای دهم فروردین و همچنین سالروز استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی در دوازدهم فروردین ساعت هشت صبح روز پنج شنبه 9 فروردین در مسجد روضه محمدیه خبر داد.
انتهای پیام

captcha