پیام نوروزی نماینده ولی‌فقیه در لرستان
کد خبر: 3701519
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸

پیام نوروزی نماینده ولی‌فقیه در لرستان

گروه اجتماعی ـ نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را تبریک گفت.

به گزارش ایکنا از لرستان، در پیام نوروزی آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد آمده است: «یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبرالیل والنهار، یا محول الحول والاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال.السلام علیک یا اباالحسن عَلیِ بنَ مُحمّدِ الزَّکیّ اَلرّاشِدَ، النّورَ الثاقب و رحمت‌الله و برکاته؛ امسال طلیعه سال نو با ماه پرخیر و برکت رجب و شهادت امام هادی(ع) معنویت و نورانیت الهی پیدا کرده است.
ائمه‌اطهار(ع) علاوه‌بر هدایت معنوی، واسطه یفیض الهی و منبع تمام خیرات و کمالات هستند. رشد معنوی، اخلاقی و تربیتی جامعه مدیون وجود پُربرکت امامان معصوم(ع) است و آنان باعث آرامش، امنیت و امید جامعه هستند.
ویژگی دیگر سال 1397، چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.چهل سال ایستادگی، ایثار و وفاداری ملت به نظام و ولایت و رهبری جای سپاس به درگاه الهی دارد.
پیروزی‌ها و دستاوردهای عظیم مردم ایران در چهل سال گذشته، از سوی دیگر شکست‌ها و ناکامی‌های پی در پی دشمنان علیه نظام اسلامی آینده درخشان و مستحکمی را نویدبخش است.
حلول سال نو و بهار پُرطراوت نشانه قدرت لایزال الهی در تجدید حیات و فرصتی برای تازه شدن و بازنگریستن زندگی است. آن‌چه از گذر ایام باید برای ما درس و عبرت باشد تحویل حال همراه با تجدید سال است.
همان‌طور که با آمدن سال جدید، شاهد تغییر و تحول، سرسبزی و نشاط در طبیعت هستیم باید تغییر و دگرگونی در روح و جان ما پیدا بشود و لازمه این امر، توجه به ایمان و اخلاق، علم و معرفت، تلاش و همت است تا حالمان نیکوتر و امروزمان بهتر از دیروز گردد.
اینجانب ضمن گرامی‌داشت عید سعید نوروز و آرزوی طول عمر پُربرکت برای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و علو درجات برای ارواح طیبه شهدا و امام راحل، سالی سرشار از خیر و برکت، صحت و عافیت، موفقیت و پیروزی در همه صحنه‌ها برای شما مردم بزرگوار و ولایت‌مدار از خداوند بزرگ مسئلت دارم».

انتهای پیام

captcha