معرفی فرهنگ اهل‌بیت(ع) در تمامی برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود
کد خبر: 3701540
تاریخ انتشار : ۲۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰

معرفی فرهنگ اهل‌بیت(ع) در تمامی برنامه‌های فرهنگی لحاظ شود

گروه اجتماعی ــ تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) با بیان اینکه باید نگاه اصلی در همه برنامه‎ها، معرفی فرهنگ اهل بیت(ع) باشد، عنوان کرد: فرهنگ اهل بیت(ع) یک معنای عام در کلیه مسائل اعتقادی، رفتاری، مباحث اقتصادی، سیاسی و ... دارد.

به گزارش ایکنا از قم؛ حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی عصر 28 اسفند در حاشیه مراسم افتتاح نمایشگاه نوروزی بهشت بانو در صحن جامع فاطمی(س) حرم مطهر در جمع خبرنگاران عنوان کرد: نگاه اصلی در این نمایشگاه بر اساس شخصیت رفتار و افکار اهل بیت(ع)، بویژه حضرت معصومه(س) و با هدف اصلی اجرای برنامه‌های فرهنگی است. 

تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س) ادامه داد: باید نگاه اصلی همه برنامه‎ها در معرفی فرهنگ اهل بیت(ع) باشد و فرهنگ اهل بیت(ع) یک معنای عام در کلیه مسائل اعتقادی، رفتاری، مباحث اقتصادی، سیاسی و ... دارد. 

امام جمعه قم افزود: در این نمایشگاه جلوه هایی از کار برای اهل بیت(ع) در معرض بازدید زائرین و مجاورین کریمه اهل بیت(ع) قرار گرفته است تا گوشه ای از ارائه و بازنمایی فرهنگ ناب، اصیل و فراگیر اهل بیت(ع) باشد.

 وی با بیان اینکه تلاش شود که در این غرفه‌ها ضمن ارائه برنامه ها و خدمات، از قالب یک بازدید و سرگرمی خارج شود و به سوی برجسته کردن معرفی فرهنگ اهل بیت(ع) سوق پیدا کند، اظهار داشت: از اهداف مهم  این نمایشگاه آشنا کردن بازدیدکنندگان با روح فرهنگ اهل بیت(ع) است.

 وی در پایان گفت: نمایشگاه نوروزی بهشت بانو رسانه ای گویا، نمایشی و زنده از فرهنگ اهل بیت(ع) است.

 گفتنی است: نمایشگاه نوروزی بهشت بانو در 43 غرفه از جمله کودک و نوجوان، مشاوره خانواده، سوغات فرهنگی، تست سلامت، خدمات مخابرات، خدمات تلفن همراه، ایستگاه جوایز، عکاس‌خانه، زیارت مجازی، رادیو نمایشگاه، احسان ماندگار و غرفه جمکران فعالیت می‌کند.

 نمایشگاه نوروزی بهشت بانو از امروز تا 13 فروردین به مدت 14 روز از ساعت 10 الی 14 و 17 الی 23 برپا خواهد بود.

انتهای پیام

captcha