ثبت نام در سیزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن تمدید شد
کد خبر: 3701683
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۳

ثبت نام در سیزدهمین دوره اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن تمدید شد

گروه فعالیت های قرآنی- رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه زمان ثبت نام سیزدهمین دوره آزمون‌های سراسری ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم تمدید شد، اظهار کرد: افراد می‌توانند برای ثبت نام در این طرح تا 10 فروردین‌مااه امسال اقدام کنند.

حسن سلمانی، رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌جنوبی گفت: سیزدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم، معتبرترین طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم است که به صورت همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه این طرح در هر سال یک بار برگزار می‌شود، افزود: ثبت‌نام در این طرح از ۷ بهمن‌ماه آغاز شده و تا 10 فروردین‌مااه امسال صرفا بصورت اینترنتی انجام خواهد شد.
رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه این طرح به صورت کتبی و شفاهی برگزار می‌شود، تصریح کرد: این طرح در رشته‌های حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار می‌شود.
سلمانی یادآور شد: حافظان قرآن کریم می‌توانند برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی http://www.ghuran.com/news.php?id=293 مراجعه کنند.
انتهای پیام

 

 

 

captcha