خدمات ویژه سازمان اوقاف به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در نوروز ۹۷
کد خبر: 3701706
تاریخ انتشار : ۰۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰

خدمات ویژه سازمان اوقاف به مردم مناطق زلزله‌زده کرمانشاه در نوروز ۹۷

گروه اجتماعی- معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه از خدمت‌رسانی ویژه سازمان اوقاف به مردم مناطق محروم و زلزله‌زده کرمانشاه در راستای اجرای طرح آرامش بهاری خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمانشاه به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه حجت‌الاسلام و المسلمین احمد شرفخانی، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار کرد: سازمان اوقاف و امور خیریه در راستای اجرای طرح آرامش بهاری برنامه‌های ویژه و گسترده‌ای جهت خدمات‌رسانی به مردم مناطق محروم و زلزله‌زده در دست اجرا دارد.
وی افزود: این سازمان اخیرا طرح مهر تندرستی و دست‌های مهربانی را براساس نیت واقفان اجرا کرده اما تلاش ما بر استمرار این طرح در مناطق محروم و زلزله‌زده است و بر همین اساس می‌کوشیم بسته‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و معیشتی ویژه‌ای را در این مناطق توزیع کنیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه تصریح کرد: برنامه‌ریزی ویژه‌ای از روزهای قبل جهت اجرای این مهم در کنار اجرای طرح آرامش بهاری صورت گرفته و می‌کوشیم رهرو اهل بیت(ع) در راستای حمایت از مردم محروم باشیم البته از محل نیت واقفان و موقوفه‌ای خاص و همچنین کمک خیرین این اقدامات اجرایی خواهد شد.
انتهای پیام

captcha