یادواره 13 شهید قلعه رئیسی برگزار شد
کد خبر: 3701752
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸

یادواره 13 شهید قلعه رئیسی برگزار شد

گروه فرهنگی ـ با حضور اقشار مختلف مردم چهارمین یادواره 13 شهید طایفه تاماولی در روستای کلات قلعه رئیسی برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام حمید برازش، مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان روز گذشته، دوم فروردین‌ماه شهدا را نماد عزت و استقامت دانست و تاکید کرد: شهدا به خاطر دفاع از دین و پیروی از ولایت و رهبری جهاد کردند و نگذاشتند کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.
وی تصریح کرد: توصیه و وصیت شهدای والامقام به مسئولان خدمت به مردم و محرومین است که نباید در این راه کوتاهی صورت بگیرد.
مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان بیان کرد: فرهنگ ایثار و شهادت یکی از راه‌هایی است که سلامت و معنویت جامعه به ویژه نسل جوان را تضمین می‌کند و برای نهادینه شدن این فرهنگ غنی نیازمند تلاش بیشتری هستیم تا آن را به فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل کنیم و جهت انجام این امر مهم باید به نحوی اقدام کرد که آثار و پیامدهای مثبت آن برای نسل جوان که زمینه انتقال این فرهنگ به نسل‌های بعدی است، پذیرفته شود.
حجت‌الاسلام برازش ولایت فقیه را نماد عظمت، استقلال و سربلندی کشور برشمرد و عنوان کرد: ولایت فقیه نماد عظمت، استقلال و سربلندی نظام اسلامی و عامل اساسی همبستگی و عزت و اقتدار اسلامی و وحدت و انسجام ملی و ستون خیمه نظام اسلامی است.
همچنین، فرزاد نجات‌نیا، فعال فرهنگی و مذهبی کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه شهدا برای عزت و بزرگی ایران اسلامی رفتند، خاطرنشان کرد: شهدا به خاطر دفاع از دین و پیروی از ولایت و رهبری جهاد کردند و نگذاشتند کشور ایران به دست دشمنان بیفتد.
وی ابراز کرد: امروز زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و حفظ حرمت و جایگاه خانواده‌های معظم آنها برای تداوم حرکت انقلاب و عزت و عظمت نظام اسلامی ایران لازم و ضروری است.
این فعال فرهنگی و مذهبی کهگیلویه و بویراحمد یادآور شد: استفاده از وصیت شهدا می‌تواند چراغ راهی برای همه ما به خصوص مسئولین باشد و بتوانیم از این طریق راه و مسیر درست را دریابیم.
نجات‌نیا به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم امام رضا(ع) اشاره کرد و افزود: دیروز وقتی پای سخنان مقام معظم رهبری می‌نشستیم به ایرانی بودن خود افتخار می‌کردیم که چنین رهبری داریم و باید قدردان این چنین رهبری باشیم و باید به شعار سالی که از ایشان اعلام شد پیروی و حمایت کنیم.
وی ادامه داد: امروز وقتی در دورترین روستای کشور می‌رویم و به تکنولوژی آن روستا نگاه می‌کنیم یعنی می‌توانیم عواملی بسازیم که نخواهد از بیرون آن را آورد و باید از این نوع ظرفیت‌ها برای شعار سال که حمایت از کالای ایرانی است، حمایت کرد.
این فعال فرهنگی و مذهبی کهگیلویه و بویراحمد همچنین از پیگیری مشکلات ارتباطی چاروسا خبر داد.
انتهای پیام

captcha