سیره امام جواد(ع) بهترین الگو برای جوانان است
کد خبر: 3701771
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

سیره امام جواد(ع) بهترین الگو برای جوانان است

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، اظهار کرد: روش، منش، رفتار و سیره امام جواد علیه السلام، امام جوان شیعیان بهترین الگو برای جوانان امروز است.

به گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه تبریز، امروز در خطبه های نخستین نماز جمعه سال جدید تبریز، اظهار کرد: روش، منش، رفتار و سیره امام جواد علیه السلام، امام جوان شیعیان بهترین الگو برای جوانان امروز است.

 سیره امام جواد(ع) بهترین الگو برای جوانان است

وی، گفت: مقام معظم رهبری در نخستین روز هر سال سخنرانی مهمی دارند و راهبرد نظام مقدس جمهوری اسلامی را در اولین روز سال مطرح می کنند.
حجت الاسلام آل هاشم، اظهار کرد: محصولاتی که توسط ایرانی ها تولید شده باید در داخل کشور مصرف کنیم و تنها تولید کردن کافی نیست.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: بایستی گام بلندی در تحقق اقتصاد مقاومتی برداریم تا مشکل بیکاری و اشتغال به حداقل برسد و امیدوارم در سال 97 جهش مهمی در امور اقتصادی و معیشتی کشور باشد.

وی ادامه داد: ملت ایران همواره با اتکا به خداوند و اتحاد و تبعیت از رهبر معظم انقلاب دستاوردهای انقلاب را اعم از استقلال و آزادی حراست کرده اند.
حجت‌الاسلام آل هاشم اضافه کرد: در 40 سال گذشته دشمنان تلاش کردند استقلال و خودکفایی ایران را مخدوش کنند ولی موفق نشدند و می توان به جرات گفت که جمهوری اسلامی ایران مستقل ترین کشور در دنیا و منطقه است.

خطیب جمعه تبریز، با تاکید به اینکه همه جوسازی‌ها برای دامن زدن به ایران‌هراسی و گرم کردن بازار فروش سلاح در منطقه است، گفت: رئیس جمهور آمریکا و سایر کشورهای غربی بدانند ملت هوشیار و بزرگ ایران هرگز فریب آنها را نخواهند خورد.

امام جمعه تبریز با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب برای اهتمام به کلای ایرانی ابراز کرد: باید همه از کالای ایرانی حمایت و استفاده کنند به طوریکه رهبر فرزانه انقلاب از جوانان خواستند تا در عرصه‌های مختلف و در مصرف کالای ایرانی پیشگام باشند.

حجت الاسلام آل هاشم، ادامه داد: رمز موفقیت ایران و ایرانی از در بحث اقتصاد مقاومتی عبارت است از اهمیت به تولید داخلی به طوریکه تولید ملی تقویت شود زیرا تنها تولید اهمیت ندارد بلکه باید از آنها استفاده نیز شود تا بتوان گام‌های مثبتی در راستای تحقق بخشیدن به اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.

captcha